Привіт, земляни! На зв’язку агенція «Небо». Поки в Києві дощило, агентство з парасольками бігали всім Інтернетом, щоб зібрати для вас найцікавіші культурні тренди. Тепер, коли сонце вийшло з-за хмар, команда Nebo ideas agency з радістю ділиться ними, щоб ви могли використовувати їх в маркетингу. Вперед і вгору!
Послухати подкаст «Nebo на культурній орбіті» можна на:
Друк нікуди не зникає
Бібліотека Ліверпульського університету анонсувала випуск журналу, присвяченого британській групі The Beatles.
Періодичне видання отримало назву The Journal of Beatles Studies й випускатиметься двічі на рік. Перший номер журналу з’явиться на полицях вже наступного вересня.
Журналістка газети The New York Times написала статтю про Київ. Під час свого червневого візиту Роза Лістер настільки захопилася нашою столицею, що опублікувала про неї матеріал.
У тексті авторка згадала про дворики, парки зі скверами та техно-вечірки. За її словами, київська андеграундна сцена вже давно набула репутацію кандидата на позицію «нового Берліна».
А на сторінках журналу The New York Times Magazine опублікували вірш «Плеєр» («Headphones»), автором якого є український письменник Сергій Жадан.
Твір зі збірки «Життя Марії» переклали американська театральна режисерка з українським корінням Вірляна Ткач та американська поетеса Ванда Фіппс.
Українське продовжує набирати популярність за кордоном. Хочемо, щоб невдовзі західні маркетингові ЗМІ згадували нас у своїх статтях, тому активно ведемо перемовини з міжнародними компаніями. Слідкуйте за нашими соцмережами й дізнавайтеся про нові проєкти першими!
Полиці поповнюються запасами
Від журналів перейдімо до книг. У США випустять комікс про 39 президента «штатів» — Джиммі Картера. Книга про екслідера країни надійде в продаж з 1 жовтня.
А видавництво Anthology випустило збірку колажів режисера Джима Джармуша Some Collages. У книзі зібрано понад 200 зображень, які автор створював декілька десятиліть. Ціна одного екземпляру становить 40 доларів.
Тим часом міжнародна федерація бібліотечних асоціацій та установ оголосила переможцем конкурсу публічних бібліотек 2021 року Муніципальну бібліотеку імені Дейхмана, що в Осло. Сподіваємося, що колись на її полицях з’являться не лише книжки, згадані вище, а й збірка поезії нашого креативного директора Олега Киселиці «Комнатная температура», яку ми випустили рік тому.
Ми переконані, що книга залишається прекрасним маркетинговим інструментом, тому пропонуємо брендам використовувати її в якості каналу комунікації. Не варто боятися заморочуватися з дизайном і «вилизувати» кожну сторінку — аудиторія це точно оцінить!
Онлайн продовжує набирати популярність
Тенденція переходу в онлайн нікуди не зникла, тому Zoom пообіцяв серйозно «прокачати» свій сервіс відеоконференцій. На початку 2022 року програма з’явиться на платформі віртуальної реальності Facebook Horizon Workrooms. Користувачі зможуть проводити відеоконференції у VR-просторі з використанням власних аватарів і окулярів віртуальної реальності.
До кінця ж наступного року для платних акаунтів Zoom відкриють можливість перекладу мовлення в реальному часі для 12 додаткових мов.
Було б круто, якби переклад в реальному часі з’явився в застосунках для подкастів, адже аудіоформат продовжує мати попит серед українських користувачів. Хоча сьогодні з’явилася така кількість «наших» подкастів, що можна слухати — не переслухати.
MEGOGO на тлі цього навіть представив першу професійну аудіопремію — «Слушно».
Відтепер подкастери-українці робитимуть свою роботу ще якісніше, адже потрапити в шорт-лист нової премії — це непогана можливість заявити про себе тисячам слухачів.
Можливо, першим перемогу візьме подкаст УП «Кляті питання». Пропонуємо вам прослухати випуск «Сучасний блогер як робота», в якому нову професію обговорюють тревел-блогер Тарас Білка та автор блогу про медицину Андрій Med GOblin.
Упевнені, такими темпами скоро брендам, окрім сторінки в Facebook та Instagram, доведеться обов’язково мати ще й свій подкаст.
Маркетплейси виходять на новий рівень
Поки Женева готується заборонити зовнішню рекламу, Amazon збільшує кількість реклами на своєму сайті. Якщо раніше в пошуку за запитом було лише 2-3 продукти, що спонсоруються, то тепер їхня кількість зросла до шести.
Узагалі на рекламу в Amazon припадає значна частина продажів фірми. У другому кварталі 2021 ця категорія була найбільш швидкорослою в компанії: в порівнянні з минулим роком дохід зріс на 87% і склав понад 7,9 мільярда доларів.
Також Amazon планує відкрити магазин одягу з «розумними» кімнатами для примірки. У них клієнти зможуть обирати речі, скануючи QR-коди, після чого продавець-консультант приноситиме їм усе потрібне. Очікується, що магазин одягу з новою технологією запустять у 2022 році.
Маркетплейс зараз — чи не найпопулярніший формат продажів, де можна знайти все. На eBay, наприклад, тепер продається печиво з лімітованої колекції Pokémon x OREO. Ціни вражають, адже за рідкісного персонажа Pokémon Mew подекуди просять 25000$.
Ми переконалися в популярності e-commerce, коли придумували неймінг і айдентики для компанії EamCommerce. Крім того, наша команда має досвід виводу бренду з маркетплейсів на глобальний рівень. Свого часу ми працювали з брендом рольової білизни baed stories, шоу-рум якого нещодавно відкрився в Україні.
Виходить, що тепер маркетингові агенції потрібні не лише для HoReCa чи FMCG, а й брендам з маркетплейсів.
Nebo і небо
Цього разу наша постійна рубрика буде як ніколи красивою, а все тому, що в неї залетить багато фотографій неба.
Щорічний конкурс Astronomy Photographer of the Year оголосив переможців.
Астрофотографом року визнали Шучана Донга за світлину «Золоте кільце», яку автор зробив у Тибеті.
Перемогу в номінації «Наш Місяць» здобув Джеффрі Лавлейс зі знімком супутника Землі над Долиною Смерті.
А Ніколас Ролланд і Мартін П’ю перемогли в номінації «Галактики».
Дякуємо, що знайшли час для дайджесту «Nebo на культурній орбіті». Жовтень промайне швидко, тож скоро зустрінемося. А поки завітайте до нас на сайт — незабаром там з’явиться новий проєкт. Бувайте!
Читайте також у минулій добірці трендів про першу машину на водневому пальному в Україні, креативну платформу «Місто заговорить з тобою» та рекламу на найвищій споруді в рубриці «Nebo на культурній орбіті».