Ифографика составлена на основе отчетов компаний Apple, Google и  Microsoft в 2014 году. Исходя из собранных данных, Android — впереди планеты всей по количеству загрузок, но процент платных скачиваний ощутимо выше в iOS. На русский язык визуализацию перевел ресурс «Лайкни».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Юлія Боргуленко, Senior Creator Havas Digital Kyiv

«Спеціальність, якої офіційно не існує»: Юлія Боргуленко про професію креатора

Senior Creator Havas Digital Kyiv Юлія Боргуленко розказала про закулісся, переваги та недоліки професії креатора. А також поділилась порадами для ...

Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...

Nebo на культурній орбіті

Nebo на культурній орбіті: курс на щось хороше

Привіт, земляни! Команда агенції Nebo ideas agency повернулася на місце зльоту, аби знову розповісти вам про культурні тренди світу. За ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...