«Медіа Група Україна» і викладачі НАОМА провели конкурс творчих проєктів серед студентів «Транслюємо українське»

«Медіа Група Україна» спільно з викладачами майстерні дизайну професора Віталія Шості Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури (НАОМА) організували конкурс творчих робіт (проєктів) серед студентів — «Транслюємо українське».

Протягом першого семестру група студентів працювала над створенням концепцій корпоративних новорічних подарунків для «Медіа Групи Україна». З десяти ідей, кожна з яких відрізнялась оригінальною історією, було обрано дві. У результаті вони втілилися в подарунки. Обидві роботи відрізняються використанням українських традиційних мотивів і сьогоденних трендів у дизайні. Для студентів такий курс став професійною практикою. Вони зіткнулися з вимогами справжнього замовника та спробували працювати із бізнесом, захищати свої ідеї і відповідати високим вимогам ринку.

Вероніка Якобчук, студентка 3-го курсу, розробила графічний концепт, головна ідея якого — інтерпретація елементів сучасної української орнаментики з рослинними мотивами на базі ліній, наявних у логотипі «Медіа Групи Україна». У композиції з’являються зимові квіти і дерева, які створюють святковий настрій. Рама відтворює екран телевізора формату 16:9.

«У мить, коли дізналася про перемогу, я відчула щастя, ейфорію та піднесення. Кожному дизайнеру-початківцю дуже важливо повірити у власні сили. Загалом, вважаю, що більше ти виходиш із зони власного комфорту, то більшого ти можеш досягнути. Завдяки проєкту “Транслюємо українське” я підвищила рівень власного професіоналізму, стала впевненішою та пунктуальнішою, оскільки термін виконання роботи був обмежений. Конкурувати було складно, адже це конкурс, і в кожного учасника він вселив дух змагань. Усі хотіли перемогти, і я — не виняток. Дуже рада та вдячна за те, що мою роботу помітили та оцінили», — ділиться Вероніка Якобчук.

Транслюємо українське_3

Концепція Ліліани Терлецької — українська, автентична адаптація популярної інтелектуальної командної гри із детективним сюжетом «Мафія», яка має назву «Панібратія», виконана в новому дизайні на основі українського фольклору та образності. Обидва проєкти-переможці звертаються до української візуальної традиції й відповідають сучасним трендам у графічному дизайні.

Ліліана Терлецька: «Участь у проєкті дала мені впевненість у цінності власної ідеї, навчила певної відповідальності та вміння дотримуватися дедлайнів. Складно було конкурувати зі своїми одногрупниками. Оскільки всі ми талановиті дизайнери, які викладалися на повну силу, намагалися продемонструвати й застосувати всі свої навички. Ми підготували близько десяти проєктів. Кожен із них був цікавим, тому ми мали максимально активізуватись, включитись у роботу та показати, на що здатні».

Транслюємо українське_2

Олена Батенко, викладачка НАОМА та кураторка проєкту: «Для нас як для кураторів було важливим спровокувати студентів на генерування дуже різних, контрастних ідей у межах запропонованого завдання, ураховуючи цінності компанії. Водночас ми пропонували не  обмежуватися тільки рекомендованими носіями: так виникла ідея гри “Панібратія” — проєкту, який став одним із переможців»

Світлана Кошкіна, викладачка НАОМА та кураторка проєкту: «Студенти відчули справжній темпоритм роботи дизайнера. Часові обмеження значно відрізнялися від роботи над курсовими проєктами (у меншу сторону) — не було часу на роздуми. Окрім того, учасники мали враховувати технологічні вимоги до підготовки макетів».

На початку 2021 року в рамках проєкту «Транслюємо українське» запланована виставка робіт всіх учасників конкурсу.


А ми нагадуємо, що нещодавно Publicis Groupe Ukraine оголосила переможців Power of Young 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе –– международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

10 способів використання Instagram Guides в маркетингу

За минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, тож не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...