• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

«Медіа Група Україна» і викладачі НАОМА провели конкурс творчих проєктів серед студентів «Транслюємо українське»

11 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Транслюємо українське_2
Share on FacebookShare on Twitter

«Медіа Група Україна» спільно з викладачами майстерні дизайну професора Віталія Шості Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури (НАОМА) організували конкурс творчих робіт (проєктів) серед студентів — «Транслюємо українське».

Протягом першого семестру група студентів працювала над створенням концепцій корпоративних новорічних подарунків для «Медіа Групи Україна». З десяти ідей, кожна з яких відрізнялась оригінальною історією, було обрано дві. У результаті вони втілилися в подарунки. Обидві роботи відрізняються використанням українських традиційних мотивів і сьогоденних трендів у дизайні. Для студентів такий курс став професійною практикою. Вони зіткнулися з вимогами справжнього замовника та спробували працювати із бізнесом, захищати свої ідеї і відповідати високим вимогам ринку.

Вероніка Якобчук, студентка 3-го курсу, розробила графічний концепт, головна ідея якого — інтерпретація елементів сучасної української орнаментики з рослинними мотивами на базі ліній, наявних у логотипі «Медіа Групи Україна». У композиції з’являються зимові квіти і дерева, які створюють святковий настрій. Рама відтворює екран телевізора формату 16:9.

«У мить, коли дізналася про перемогу, я відчула щастя, ейфорію та піднесення. Кожному дизайнеру-початківцю дуже важливо повірити у власні сили. Загалом, вважаю, що більше ти виходиш із зони власного комфорту, то більшого ти можеш досягнути. Завдяки проєкту “Транслюємо українське” я підвищила рівень власного професіоналізму, стала впевненішою та пунктуальнішою, оскільки термін виконання роботи був обмежений. Конкурувати було складно, адже це конкурс, і в кожного учасника він вселив дух змагань. Усі хотіли перемогти, і я — не виняток. Дуже рада та вдячна за те, що мою роботу помітили та оцінили», — ділиться Вероніка Якобчук.

Транслюємо українське_3

Концепція Ліліани Терлецької — українська, автентична адаптація популярної інтелектуальної командної гри із детективним сюжетом «Мафія», яка має назву «Панібратія», виконана в новому дизайні на основі українського фольклору та образності. Обидва проєкти-переможці звертаються до української візуальної традиції й відповідають сучасним трендам у графічному дизайні.

Ліліана Терлецька: «Участь у проєкті дала мені впевненість у цінності власної ідеї, навчила певної відповідальності та вміння дотримуватися дедлайнів. Складно було конкурувати зі своїми одногрупниками. Оскільки всі ми талановиті дизайнери, які викладалися на повну силу, намагалися продемонструвати й застосувати всі свої навички. Ми підготували близько десяти проєктів. Кожен із них був цікавим, тому ми мали максимально активізуватись, включитись у роботу та показати, на що здатні».

Транслюємо українське_2

Олена Батенко, викладачка НАОМА та кураторка проєкту: «Для нас як для кураторів було важливим спровокувати студентів на генерування дуже різних, контрастних ідей у межах запропонованого завдання, ураховуючи цінності компанії. Водночас ми пропонували не  обмежуватися тільки рекомендованими носіями: так виникла ідея гри “Панібратія” — проєкту, який став одним із переможців». 

Світлана Кошкіна, викладачка НАОМА та кураторка проєкту: «Студенти відчули справжній темпоритм роботи дизайнера. Часові обмеження значно відрізнялися від роботи над курсовими проєктами (у меншу сторону) — не було часу на роздуми. Окрім того, учасники мали враховувати технологічні вимоги до підготовки макетів».

На початку 2021 року в рамках проєкту «Транслюємо українське» запланована виставка робіт всіх учасників конкурсу.


А ми нагадуємо, що нещодавно Publicis Groupe Ukraine оголосила переможців Power of Young 2020.

Теги: дизайнконкурснавчання

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025
Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.