• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

«Медіа Група Україна» і викладачі НАОМА провели конкурс творчих проєктів серед студентів «Транслюємо українське»

11 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Транслюємо українське_2
Share on FacebookShare on Twitter

«Медіа Група Україна» спільно з викладачами майстерні дизайну професора Віталія Шості Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури (НАОМА) організували конкурс творчих робіт (проєктів) серед студентів — «Транслюємо українське».

Протягом першого семестру група студентів працювала над створенням концепцій корпоративних новорічних подарунків для «Медіа Групи Україна». З десяти ідей, кожна з яких відрізнялась оригінальною історією, було обрано дві. У результаті вони втілилися в подарунки. Обидві роботи відрізняються використанням українських традиційних мотивів і сьогоденних трендів у дизайні. Для студентів такий курс став професійною практикою. Вони зіткнулися з вимогами справжнього замовника та спробували працювати із бізнесом, захищати свої ідеї і відповідати високим вимогам ринку.

Вероніка Якобчук, студентка 3-го курсу, розробила графічний концепт, головна ідея якого — інтерпретація елементів сучасної української орнаментики з рослинними мотивами на базі ліній, наявних у логотипі «Медіа Групи Україна». У композиції з’являються зимові квіти і дерева, які створюють святковий настрій. Рама відтворює екран телевізора формату 16:9.

«У мить, коли дізналася про перемогу, я відчула щастя, ейфорію та піднесення. Кожному дизайнеру-початківцю дуже важливо повірити у власні сили. Загалом, вважаю, що більше ти виходиш із зони власного комфорту, то більшого ти можеш досягнути. Завдяки проєкту “Транслюємо українське” я підвищила рівень власного професіоналізму, стала впевненішою та пунктуальнішою, оскільки термін виконання роботи був обмежений. Конкурувати було складно, адже це конкурс, і в кожного учасника він вселив дух змагань. Усі хотіли перемогти, і я — не виняток. Дуже рада та вдячна за те, що мою роботу помітили та оцінили», — ділиться Вероніка Якобчук.

Транслюємо українське_3

Концепція Ліліани Терлецької — українська, автентична адаптація популярної інтелектуальної командної гри із детективним сюжетом «Мафія», яка має назву «Панібратія», виконана в новому дизайні на основі українського фольклору та образності. Обидва проєкти-переможці звертаються до української візуальної традиції й відповідають сучасним трендам у графічному дизайні.

Ліліана Терлецька: «Участь у проєкті дала мені впевненість у цінності власної ідеї, навчила певної відповідальності та вміння дотримуватися дедлайнів. Складно було конкурувати зі своїми одногрупниками. Оскільки всі ми талановиті дизайнери, які викладалися на повну силу, намагалися продемонструвати й застосувати всі свої навички. Ми підготували близько десяти проєктів. Кожен із них був цікавим, тому ми мали максимально активізуватись, включитись у роботу та показати, на що здатні».

Транслюємо українське_2

Олена Батенко, викладачка НАОМА та кураторка проєкту: «Для нас як для кураторів було важливим спровокувати студентів на генерування дуже різних, контрастних ідей у межах запропонованого завдання, ураховуючи цінності компанії. Водночас ми пропонували не  обмежуватися тільки рекомендованими носіями: так виникла ідея гри “Панібратія” — проєкту, який став одним із переможців». 

Світлана Кошкіна, викладачка НАОМА та кураторка проєкту: «Студенти відчули справжній темпоритм роботи дизайнера. Часові обмеження значно відрізнялися від роботи над курсовими проєктами (у меншу сторону) — не було часу на роздуми. Окрім того, учасники мали враховувати технологічні вимоги до підготовки макетів».

На початку 2021 року в рамках проєкту «Транслюємо українське» запланована виставка робіт всіх учасників конкурсу.


А ми нагадуємо, що нещодавно Publicis Groupe Ukraine оголосила переможців Power of Young 2020.

Теги: дизайнконкурснавчання

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.