«Медіа Група Україна» спільно з викладачами майстерні дизайну професора Віталія Шості Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури (НАОМА) організували конкурс творчих робіт (проєктів) серед студентів — «Транслюємо українське».
Протягом першого семестру група студентів працювала над створенням концепцій корпоративних новорічних подарунків для «Медіа Групи Україна». З десяти ідей, кожна з яких відрізнялась оригінальною історією, було обрано дві. У результаті вони втілилися в подарунки. Обидві роботи відрізняються використанням українських традиційних мотивів і сьогоденних трендів у дизайні. Для студентів такий курс став професійною практикою. Вони зіткнулися з вимогами справжнього замовника та спробували працювати із бізнесом, захищати свої ідеї і відповідати високим вимогам ринку.
Вероніка Якобчук, студентка 3-го курсу, розробила графічний концепт, головна ідея якого — інтерпретація елементів сучасної української орнаментики з рослинними мотивами на базі ліній, наявних у логотипі «Медіа Групи Україна». У композиції з’являються зимові квіти і дерева, які створюють святковий настрій. Рама відтворює екран телевізора формату 16:9.
«У мить, коли дізналася про перемогу, я відчула щастя, ейфорію та піднесення. Кожному дизайнеру-початківцю дуже важливо повірити у власні сили. Загалом, вважаю, що більше ти виходиш із зони власного комфорту, то більшого ти можеш досягнути. Завдяки проєкту “Транслюємо українське” я підвищила рівень власного професіоналізму, стала впевненішою та пунктуальнішою, оскільки термін виконання роботи був обмежений. Конкурувати було складно, адже це конкурс, і в кожного учасника він вселив дух змагань. Усі хотіли перемогти, і я — не виняток. Дуже рада та вдячна за те, що мою роботу помітили та оцінили», — ділиться Вероніка Якобчук.
Концепція Ліліани Терлецької — українська, автентична адаптація популярної інтелектуальної командної гри із детективним сюжетом «Мафія», яка має назву «Панібратія», виконана в новому дизайні на основі українського фольклору та образності. Обидва проєкти-переможці звертаються до української візуальної традиції й відповідають сучасним трендам у графічному дизайні.
Ліліана Терлецька: «Участь у проєкті дала мені впевненість у цінності власної ідеї, навчила певної відповідальності та вміння дотримуватися дедлайнів. Складно було конкурувати зі своїми одногрупниками. Оскільки всі ми талановиті дизайнери, які викладалися на повну силу, намагалися продемонструвати й застосувати всі свої навички. Ми підготували близько десяти проєктів. Кожен із них був цікавим, тому ми мали максимально активізуватись, включитись у роботу та показати, на що здатні».
Олена Батенко, викладачка НАОМА та кураторка проєкту: «Для нас як для кураторів було важливим спровокувати студентів на генерування дуже різних, контрастних ідей у межах запропонованого завдання, ураховуючи цінності компанії. Водночас ми пропонували не обмежуватися тільки рекомендованими носіями: так виникла ідея гри “Панібратія” — проєкту, який став одним із переможців».
Світлана Кошкіна, викладачка НАОМА та кураторка проєкту: «Студенти відчули справжній темпоритм роботи дизайнера. Часові обмеження значно відрізнялися від роботи над курсовими проєктами (у меншу сторону) — не було часу на роздуми. Окрім того, учасники мали враховувати технологічні вимоги до підготовки макетів».
На початку 2021 року в рамках проєкту «Транслюємо українське» запланована виставка робіт всіх учасників конкурсу.
А ми нагадуємо, що нещодавно Publicis Groupe Ukraine оголосила переможців Power of Young 2020.