• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Креатив через комунікацію, самозанурення, поєднання, або Як визначити свою творчу мету

25 Червня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Креатив через комунікацію, самозанурення, поєднання, або Як визначити свою творчу мету
Share on FacebookShare on Twitter

Чому ви робите те, що ви робите? Відповідь на це запитання може надати вашій роботі напрям і сенс. На те, щоб знайти шляхи розвитку свого креативного почерку або визначити свою творчу мету, можуть піти роки. А може, і все життя. Адже світ навколо нас постійно змінюється і ці зміни почасти впливають на наше самовизначення. Незалежно від того, присвятили ви своє життя письменству або вашою метою є архітектурний проєкт, формулювання та усвідомлення сутності вашої креативної мети може надати вам стійкості та крил для злету саме тоді, коли вам це найбільше потрібно.

Міа Пінджу, авторка блогу для креаторів від Adobe 99U, попросила шістьох креаторів спробувати сформулювати те, що найбільше впливає на їхні творчі амбіції та націленість у досягненні творчої мети.

Креатив через комунікацію

Цінність соціальних зв’язків та людське оточення як джерело натхнення було важливою темою у відповідях креаторів. Відчуття приналежності та позитивний вплив, який допомагає знайти почуття споріднення, було рушійною силою багатьох творців, з якими говорила авторка.

Реджі Блек
Реджі Блек

Фотограф Реджі Блек: «Найясніше я бачу мету своєї творчості, коли контактую з людьми. Неважливо, чи через особисте спілкування, обмін творчим досвідом чи демонстрацію мистецьких робіт на виставках. Кожний випадок комунікацій з людьми — це для мене шанс чомусь навчитися».

Вступаючи в розмову з однолітками та незнайомими людьми, ви можете відкрити ваш світ і подарувати собі відчуття перспективи та співчуття. За словами Блека, діалог — це чудовий спосіб жити насичено та цікаво, живий обмін інформацією змушує нас постійно переосмислювати уяву про себе та світ.

Кожний випадок комунікацій з людьми — це для мене шанс чомусь навчитися

Джон С. Коуч

За словами Джона С. Коуча, віцепрезидента з продуктового дизайну в Hulu, він постійно думає про свою роль менеджера та керівника. Він відчуває себе відповідальним за те середовище, яке створює для своїх співробітників та колег. «Для мене мета полягає в позитивному впливі на інших. Головне для мене на робочому місці — це творча культура, що не базується на відчутті страху. Така культура дозволяє дизайнеру висловлювати своє справжнє “я”. Я постійно нагадую членам нашої команди, що вони отримують зарплату кожні два тижні і мають поліс медичного страхування, а натомість віддають щоденно 8-10 годин свого життя. Ці 8-10 годин втрачаються назавжди, вони не повертаються. Тому дуже важливо, щоб ці години не були витрачені дарма. Треба, щоб справа приносила результат для компанії і, що найголовніше, задоволення самому співробітнику. Якщо креатор такого задоволення не відчуває, я зроблю все, щоб виправити ситуацію, навіть допоможу знайти ту роботу, яка надихає більше».

Джон знаходить нові творчі сили та приплив рішучості, коли відчуває себе стимулятором процесу самопізнання для інших. «Я відчуваю себе найбільш енергійно та комфортно, коли можу допомогти комусь полегшити творчі страждання та дати можливість іншим створювати та висловлювати себе в повній мірі. Сьогодні світ потребує творчих мислителів як ніколи».

Сьогодні світ потребує творчих мислителів як ніколи

Мішель Ріал

Ілюстраторка та художниця Мішель Ріал отримує радість від змістовних зв’язків, які роблять її роботи більш яскравими. Її графіка нібито запрошує глядачів відчути спорідненість з нею. Тема її робіт — людські переживання. І ці роботи отримують відгук в серцях людей, що доведено неабияким успіхом художниці. «Я відчуваю потребу вкласти у світ щось, що може допомогти іншому. Навіть таке просте, як сміх або момент порозуміння. Можливість творчо виразити себе дає мені глибоке відчуття сенсу життя, а також величезний привілей — мати змогу творити».

Розмірковуючи над тим, що сформувало її творчу особистість, Мішель Ріал визначає кілька шляхів, починань та зупинок, які стосуються її кар’єри. «Постійні спроби (в основному невдалі) в графічному дизайні, фотографії, ілюстрації, продуктовому дизайні, виробництві, рекламі залишили мені в підсумку цінні навички, здобуті на цьому шляху. Всі ці розрізнені пошуки поєдналися з досвідом непростого дорослішання на півдні США в родині іммігрантів з Латинської Америки. Тому мені більше властиве розмаїття думок та почуттів, ніж так званий структурований однобічний перфекціонізм».

Визнання особистих витоків професійного шляху є цінним інструментом при обмірковуванні питання про мету. Зрештою, для багатьох креаторів майже неможливо зробити чітке розмежування публічної та приватної сторін творчого становлення.

Креатив через продовження

культурна оглядачка порталу BuzzFeed Анне Хелен Петерсен
Анне-Хелен Петерсен

Інколи однозначної відповіді на таке захоплююче запитання не існує. Так вважає культурна оглядачка порталу BuzzFeed Анне Хелен Петерсен. «Відчувати себе націленим та натхненним — це означає, головним чином, чітко визначити і зрозуміти свою творчу мету. А я не завжди знаю, чи є в мене мета взагалі. Іноді здається, що моя мета — просто намагатися щось пояснити широкому загалу, а іноді — знайти відповідь на запитання шляхом розв’язання гострої дискусії».

Відчувати себе націленим та натхненним — це означає, головним чином, чітко розуміти свою мету. А я не завжди знаю, чи є в мене мета взагалі

Для Петерсен її кар’єра зазнала принципового зрушення, коли вона покинула університетський світ, де цілі чіткі і алгоритм досягнення мети були міцно вкорінені в традиції. «Коли я була викладачкою, було набагато простіше, тому що мета була єдина — передача знань. Зараз як журналістка я нібито роблю те саме, але до цього додалося щось на кшталт боротьби за збереження незалежності четвертої влади та ще багато іншого».

Розширення меж будь-якого структурованого середовища повинне порушити основні питання щодо того, що надає вашій роботі сенс і чому ви обрали шлях, яким ви рухаєтеся. Для Петерсен свобода журналістики дозволила їй дослідити особисте питання, яке виявилося визначальним культурним моментом. «Висвітлення питань власного творчого вигорання і водночас вигорання цілого покоління міленіалів стало для мене творчим проривом, який дозволив мені по-новому побачити та описати безліч явищ на макро- і мікрорівні».

Креатив через самозанурення

 Ален Сильвейн
Ален Сильвейн

У генерального директора і засновника лабораторій Sylvain Алена Сильвейна є власний метод, який допомагає йому визначити свою творчу мету і надихнутись. «Чесно кажучи, я найбільш натхненний і націлений, коли я один. Я знаю, що це може комусь здатися некреативним або егоцентричним, але я впевнений, що сутність креативу — річ глибоко індивідуальна та суто особиста».

Я впевнений, що сутність креативу — річ глибоко індивідуальна та суто особиста

Прислухатися до власного голосу під час вивчення стратегічних або кадрових питань може бути найкориснішим способом, доступним вам. Хоча навколо є багато факторів, які впливають на ваше натхнення та цілеспрямованість (іноді їх занадто багато), знайти власне рішення часто вдається, сфокусувавшись на власних думках та відчуттях.

Сільвейн вважає небезпечним дозволяти чужим вподобанням та смакам впливати на таке дуже особисте поняття, як натхнення та мета. На його думку, цій спокусі треба жорстко протистояти. «Ми ризикуємо втратити свою індивідуальність, коли на нас агресивно впливають щодня. І в цей божевільний момент натхнення та мета починають втрачати значення. Ці поняття стають більш абстрактними, пафосними і все частіше експлуатуються брендами, бізнесом і знаменитостями. Справжнє розуміння моєї мети приходить лише тоді, коли я один — фізично чи розумово».

Креатив через поєднання

Нішат Ахтар

Якщо хтось прямує до творчих вершин єдиним, раз і назавжди визначеним шляхом, інші досягають мети через поєднання декількох чинників. Для Нішат Ахтар, креативної директорки агенції Instrument, мета визначається тим, що вона називає «триангуляцією». За її словами, громада, креатив, самоосвіта та наставництво — це те, що дає їй реалізуватися якнайкраще. «Мої ролі як художниці, педагогині, креативної менеджерки, співробітниці і навіть просто як подруги задовольняються цими іпостасями і є основною причиною того, що я чогось досягаю».

Ахтар знаходить радість і мету в «інтенціональності, яка збагачує моє життя і роботу, допомагаючи іншим у великих і малих областях». Більше того, тріангуляція її цілей забезпечує постійний потік натхнення та драйву, а лідерство на всіх цих напрямах акцентує увагу Ахтар на головному. «Я дбаю про людей, креатив мене підживлює, і я все життя віддаюсь навчанню. Між важкими моментами в житті і станом творчої ейфорії є моменти, коли в результаті обговорень та дискусій ми знаходимо перлину в брудній калюжі. Саме ці моменти — мої улюблені. Це час, коли я реалізую дві найсильніші та найпотаємніші частини своєї особистості: цікавість та співпереживання».

Я дбаю про людей, креатив мене підживлює, і я все життя віддаюсь навчанню

Джерело

Фото в заголовку: Jamie Street / Unsplash


Деякі шляхи пошуків креативних рішень безнадійно застаріли. Наприклад, мозковий штурм. Так вважає спеціаліст з інновацій та лідерства, викладач Marquette University Чак Свобода і обґрунтовує своє бачення в статті.

Дійсно, на те, щоб визначити свою творчу мету, може піти все життя. Але що робити, якщо під час цього пошуку креатив тебе перестає надихати? Головна UX-дизайнерка Microsoft, художниця-ілюстраторка Джоанна Нгай ділиться власними рецептами боротьби з невдачами та проблемами в креативному процесі.

Теги: історіїкреативнатхненнятворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.