• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

KMW Special та USAID презентують дискусію «Новини, фейки, маніпуляції, а також місце позитивної інформації в інформаційних програмах»

9 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
KMW Special та USAID презентують дискусію «Новини, фейки, маніпуляції, а також місце позитивної інформації в інформаційних програмах»
Share on FacebookShare on Twitter

15 вересня в рамках KYIV MEDIA WEEK Special відбудеться панельна дискусія «Новини, фейки, маніпуляції, а також місце позитивної інформації в інформаційних програмах», яка виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Проблема

Якщо новини/інформація – це відображення суспільства, то кого ми бачимо у цьому дзеркалі, і чи хочемо з такими людьми співпрацювати? Якщо пост-правда підриває певні базові елементи довіри в суспільстві, то як це впливає на взаємодію між людьми? Простір новин та інформації, який ширшає через соціальні медіа, є також полем для фейків, залякування та маніпуляцій. Втім, позитивні новини теж присутні, і йдеться не лише про «народження пандочки», тож яким є їхнє місце в ефірі? Які ідеї в українському суспільстві стають об’єднавчими, які позитивні новини про суспільні та політичні зміни «дають рейтинг», і чи впливають вони на наш спосіб життя?

Відповіді на ці та інші гострі питання актуального інформаційного простору шукатимуть учасники дискусії Оксана Дихніч (ICTV, Україна), Пітер Померанцев (LSE, Велика Британія), Ева Цукер (NRC, Нідерланди) та модератор Павло Новіков (Радіо НВ, Україна). Спікери зосередяться на способах подання інформації у новинах та інформаційних програмах та у цьому контексті проаналізують програмну політику телеканалів та інших ЗМІ.

Про спікерів

Оксана Дихніч – керівниця виробничої служби StarLightMedia «Новини», продюсерка проектів «Антизомбі» та «Гражданская оборона» на телеканалі ICTV. На телебаченні працює більше 20 років. У 2016 році отримала відзнаку від Ради національної безпеки та оборони України за протидію інформаційній агресії РФ.

Пітер Померанцев, британський журналіст, телевізійний продюсер та письменник, автор книги «Це не Пропаганда. Подорож на війну проти реальності», керівник ініціативи «Арена», що заснована у Університеті Джона Гопкінса та Лондонській  Школі Економіки.

Ева Цукер – журналістка голландської газети NRC, експертка у сфері прав людини та міжнародної політики Росії та країн СНД. Протягом п’яти років Ева Цукер відповідала за регіон у міжнародному відділі в Амстердамі, а згодом стане регіональною кореспонденткою та висвітлюватиме новини, базуючись у Москві.

Павло Новіков – український журналіст, працює в медіа понад 20 років, зокрема на Новому каналі, BBC та Радіо Свобода, нині – ведучий ранкового шоу на Радіо НВ. Співзасновник та голова Правління моніторингової організації Charity Tuner. Консультант з впровадження соціальних проектів для низки міжнародних організацій.

Напередодні KMW Special, 14 вересня, відбудеться KYIV MEDIA WEEK Global Marathon за підтримки Українського культурного фонду. Форум представить ексклюзивну аналітику найбільших медіаринків від Азії до Південної Америки від провідних міжнародних агентств та медіаплатформ: The WIT, K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International, Glance; найсвіжіші дослідження українського аудіовізуального сектору від Media Business Reports; прямі включення авторитетних експертів з різних куточків світу, inspiration talks від зірок індустрії. Участь в обидвох заходах – безкоштовна. Більше  дізнайтесь на сайті https://kyivmediaweek2020.com/

Усі зареєстровані глядачі KMW у жовтні отримають White Paper – пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW.

KYIV MEDIA WEEK організовує компанія MRM.

Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KYIV MEDIA WEEK та платформою онлайн-трансляції форуму.

Генеральний партнер KMW – Канал «Україна».

__________________________________

 

Теги: журналістикаінформаційна безпекамедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.