15 вересня в рамках KYIV MEDIA WEEK Special відбудеться панельна дискусія «Новини, фейки, маніпуляції, а також місце позитивної інформації в інформаційних програмах», яка виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Проблема
Якщо новини/інформація – це відображення суспільства, то кого ми бачимо у цьому дзеркалі, і чи хочемо з такими людьми співпрацювати? Якщо пост-правда підриває певні базові елементи довіри в суспільстві, то як це впливає на взаємодію між людьми? Простір новин та інформації, який ширшає через соціальні медіа, є також полем для фейків, залякування та маніпуляцій. Втім, позитивні новини теж присутні, і йдеться не лише про «народження пандочки», тож яким є їхнє місце в ефірі? Які ідеї в українському суспільстві стають об’єднавчими, які позитивні новини про суспільні та політичні зміни «дають рейтинг», і чи впливають вони на наш спосіб життя?
Відповіді на ці та інші гострі питання актуального інформаційного простору шукатимуть учасники дискусії Оксана Дихніч (ICTV, Україна), Пітер Померанцев (LSE, Велика Британія), Ева Цукер (NRC, Нідерланди) та модератор Павло Новіков (Радіо НВ, Україна). Спікери зосередяться на способах подання інформації у новинах та інформаційних програмах та у цьому контексті проаналізують програмну політику телеканалів та інших ЗМІ.
Про спікерів
Оксана Дихніч – керівниця виробничої служби StarLightMedia «Новини», продюсерка проектів «Антизомбі» та «Гражданская оборона» на телеканалі ICTV. На телебаченні працює більше 20 років. У 2016 році отримала відзнаку від Ради національної безпеки та оборони України за протидію інформаційній агресії РФ.
Пітер Померанцев, британський журналіст, телевізійний продюсер та письменник, автор книги «Це не Пропаганда. Подорож на війну проти реальності», керівник ініціативи «Арена», що заснована у Університеті Джона Гопкінса та Лондонській Школі Економіки.
Ева Цукер – журналістка голландської газети NRC, експертка у сфері прав людини та міжнародної політики Росії та країн СНД. Протягом п’яти років Ева Цукер відповідала за регіон у міжнародному відділі в Амстердамі, а згодом стане регіональною кореспонденткою та висвітлюватиме новини, базуючись у Москві.
Павло Новіков – український журналіст, працює в медіа понад 20 років, зокрема на Новому каналі, BBC та Радіо Свобода, нині – ведучий ранкового шоу на Радіо НВ. Співзасновник та голова Правління моніторингової організації Charity Tuner. Консультант з впровадження соціальних проектів для низки міжнародних організацій.
Напередодні KMW Special, 14 вересня, відбудеться KYIV MEDIA WEEK Global Marathon за підтримки Українського культурного фонду. Форум представить ексклюзивну аналітику найбільших медіаринків від Азії до Південної Америки від провідних міжнародних агентств та медіаплатформ: The WIT, K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International, Glance; найсвіжіші дослідження українського аудіовізуального сектору від Media Business Reports; прямі включення авторитетних експертів з різних куточків світу, inspiration talks від зірок індустрії. Участь в обидвох заходах – безкоштовна. Більше дізнайтесь на сайті https://kyivmediaweek2020.com/
Усі зареєстровані глядачі KMW у жовтні отримають White Paper – пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW.
KYIV MEDIA WEEK організовує компанія MRM.
Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KYIV MEDIA WEEK та платформою онлайн-трансляції форуму.
Генеральний партнер KMW – Канал «Україна».
__________________________________