KMW GLOBAL MARATHON оголошує спікерів національної дискусії «Сила креативу»

Вже за 5 днів стартує міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, що вже вдесяте організовує компанія Media Resources Management, цього року — за підтримки Українського культурного фонду — форум проходитиме в онлайн-форматі та участь у ньому абсолютно безкоштовна з будь-якої точки світу; реєстрація триває.

Спікери та гості

Захід розпочнеться 14 вересня, у понеділок, о 10:00, національною секцією «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні», яку буде присвячено аналітичному огляду української медіа індустрії у ключових подіях, кейсах та цифрах. У панельній дискусії візьмуть участь:

  • Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України,
  • Вікторія Ярмощук, CEO FILM.UA Group,
  • Євгеній Бондаренко, директор холдингу «Медіа Група Україна»,
  • Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Модеруватиме дискусію Анастасія Рахманіна, головна редакторка Media Business Reports (MBR), провідного українського інформаційно-аналітичного видання та партнера форуму.

KMW GLOBAL MARATHON оголошує спікерів національної дискусії «Сила креативу»

Теми дискусії

Темою обговорення стане об’єднання гравців медіаіндустрії спільною стратегією розвитку та розбудова ефективної екосистеми галузі на національному рівні, аби Україна зайняла впевнені позиції на міжнародному ринку. Україна довела свою конкурентоспроможність успішними кейсами, її переваги перед іншими країнами виробництва контенту не підлягають сумнівам — це вигідне географічне розташування та розмаїття локацій для зйомок, оновлена законодавча база та запуск системи cash rebates, розвинена мережа компаній, що забезпечують найвищу якість створення та дистрибуції контенту, унікальні таланти із непересічними ідеями та історіями. Та чому ж іще зарано говорити про сталий розвиток аудіовізуальної індустрії в Україні, навіть поза обмеженнями, впровадженими для боротьби з COVID-19? Як наша країна може стати надійним гравцем на світовій індустріальній мапі? Спікери разом шукатимуть відповіді на ці питання та спробують окреслити всі складові, необхідні для формування ефективної бізнес-системи в українській індустрії контенту.

Національна дискусія «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні» відкриватиме 10-ий ювілейний KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, далі у програмі — вичерпні аналітичні огляди медіаіндустрій Азії, Східної, Центральної та Західної Європи, Великої Британії, США та Канади, Латинської Америки. До програми долучаться справжні зірки глобальної аудіовізуальної галузі з різних куточків планети.

Як взяти участь

Участь в онлайн форумі – безкоштовна

Стежте за новинами в соцмережах: Facebook, Instagram

Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KYIV MEDIA WEEK та платформою онлайн-трансляції форуму.

Генеральний партнер KMW — Канал «Україна».


Також нагадуємо, що цього року онлайн-захід LIONS Live відбудеться ще раз 19–23 жовтня. Жовтнева програма LIONS Live робитиме акцент на практичні поради, покликані допомогти кар’єрному зростанню, реформувати бізнес та за допомогою креативності посприяти прогресу. Отримати доступ до жовтневого LIONS Live, так само як і минулого разу, можна безкоштовно з усіх куточків світу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Судмедексперт і письменник Володимир Саркісян про поєднання непоєднуваних професій та креативну популяризацію науки

Креативна особистість креативна в усьому. Більше того, вона завжди прагне розширити обрії реалізації своїх креативних здібностей. Володимир Саркісян — яскравий ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...