• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Как сон шесть раз в день помог создать компанию стоимостью $1 млрд

16 Лютого, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Как сон шесть раз в день помог создать компанию стоимостью $1 млрд
Share on FacebookShare on Twitter

Но прежде, чем материнская компания Automattic стала на путь к оценке в миллиард долларов, Мулленвег был обычным увлеченным программистом, с тягой к здоровым экспериментам над своим стилем жизни. В интервью Fourhourworkweek.com Мэтт рассказал детальнее о том, что помогло ему добиться успеха, о своей уловке — полифазном расписании сна по схеме Uberman.

«Полифазный» означает всего лишь то, что человек спит не в один промежуток времени, а по нескольку раз за сутки (популярная в Испании сиеста — как раз яркий пример такого сна). Предлагаем краткое описание такого приема.

Мулленвег довел полифазные предпочтения отдельной части человечества до крайности. Вместо всего лишь двух циклов он во время создания WordPress спал шесть раз в сутки (каждый раз примерно по 40 минут), с перерывом примерно в 2,5 часа между каждым из снов.

«Возможно, это был один из самых продуктивных периодов в моей жизни. В это время я писал WordPress», — сказал он в интервью.

Но такого ритма придерживаться не так-то просто. Если Мулленвег пропускал хотя бы один из этих шести сонных периодов, он чувствовал себя полностью разбитым. Несмотря на сложности, он бы продолжал использовать именно такой распорядок сна, если бы он был чуть более социально приемлемым. Ему пришлось забросить эту идею после того, как у него появилась девушка.

В интервью он также проговорился о других способах повысить эффективность. Один из них — клавиатура с другим расположением клавиш, известная как Dvorak: на ней почти все клавиши расположены так, чтобы самые популярные буквы были в более удобных позициях. Благодаря этому сильно повышается эффективность письма. Такой тип клавиатуры легко включается на множестве устройств.

Мулленвег также является поклонником медитации (минимум 5 минут в день). Более того — он стал инвестором приложения для смартфона под названием Calm, которое помогает пользователям медитировать.

Схема сонного расписания Мулленвега по сравнению с другими распространенными схемами выглядит таким образом:

На рисунке выше — самые распространенные схемы сна, где серым обозначен период бодрствования, синим — период сна. Монофазный сон — это сон в один (как правило 8-часовой) период в сутки. Бифазный — основной сон на протяжении 5 часов плюс небольшой перерыв на сон (около 90 минут), Everyman — основной сон на протяжении 3-4 часов плюс несколько небольших перерывов на сон (около 20 минут), Dymaxion — перерыв на 30-минутный сон каждые 6 часов. А Uberman — та самая схема, которую использовал Мулленвег.


Теги: розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Шість нью-йоркських артистів оновлять термінал Delta в LaGuardia

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.