• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Как распознать ненормального по электронной переписке

15 Вересня, 2014
Час прочитання: 1 хв.
A A
Как распознать ненормального по электронной переписке
Share on FacebookShare on Twitter

Особенно сложно сделать это, если человек вам неизвестен и пишет впервые. Российский венчурный инвестор Александр Журба вывел для себя 25 признаков, по которым он отличает «нормальных» людей от «ненормальных». Если у вас совпало три пункта — нужно насторожиться, если пять — человек почти наверняка ненормален, а если больше семи — то на него однозначно не стоит тратить время.

1.Троеточия;

2.Восклицательные знаки;

3.Использования больше трех вариантов форматирования текста;

4.Отсутствие конкретики или использование пословиц, поговорок;

5. Длинные письма;

6.Отсутствие подписи и контактов;

7. Незаполненные поля «тема» или «от кого»;

8. Котики, абстрактные картины или прочий треш на аватарках;

9.Письма с чужих ящиков;

10.Отсутствие цитирования прошлой переписки или смена темы письма в каждом новом письме, отсутствие темы письма вообще;

11. Требования к подписанию документов о неразглашении;

12. Отсутствие переносов абзацев в письме (сплошная простыня текста);

13. Явно выраженное обращение на ты или на Вы (обязательно с большой буквы);

14. Ящики с абстрактными именами (не Иван Иванов, а Венера Гваделупская);

15. Письма с нужными вложениями, но без сопроводительного текста;

16. Письма где все содержимое приложено в виде документа;

17. Смена мобильных номеров или ящиков (2-4 личных ящиков);

18. Тема письма не соответствует содержанию;

19. Регулярные письма не по теме, на которые человек не получает от меня ответа;

20. Требование быстрого ответа;

21. Многоканальность коммуникации (письмо, с подтверждением отправки через Facebook и желанием получать ответы через SMS или «ВКонтакте», и регулярными стуками в Skype);

22. Требование встречи без объяснения цели и контекста;

23. Попытка рассказа про сложные вещи по телефону вместо письма;

24. Описание несправедливостей жизни и сложной ситуации в стране; Т

25. Требование помощи без объяснения зачем мне это нужно.

То же в полной мере относится к соцсетям.

Теги: розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Шість нью-йоркських артистів оновлять термінал Delta в LaGuardia

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.