• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Як підвищити свою креативність і випередити конкурентів?

31 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як підвищити свою креативність і випередити конкурентів?
Share on FacebookShare on Twitter

У творчому світі ніщо довго не стоїть на місці. Ось чому, як творчий професіонал, завжди варто стежити за новими способами випередження конкурентів. Команда The New School, яка надає прогресивну освіту в Інтернеті від практиків з найвищого рівня ділиться своїми порадами для підвищення креативності та випередження конкурентів.

Почніть складний побічний проєкт, займаючись тим, що вам подобається

Коли ви витратили 9-5 годин, присвячених щоденній роботі, є спокуса просто впасти на диван і дивитися серіали Netflix. Але те, що ви відчуваєте вигорання, не означає, що ви не можете проявити креативність у час простою: вам просто потрібно підійти до цього по-іншому.

Незалежно від того, чи вирішите ви створити свій власний шрифт, щодня публікувати ілюстрацію в Instagram або створити програму, котру ви хотіли б використовувати, але якої ще не існує, створення складного побічного проєкту може стати органічним і природним способом відкрити нові навички.

Співпрацюйте з іншими

Чудово, що сьогодні багато хто з нас може працювати з дому, частково або постійно. Але дивлячись по черзі на екран і ті самі чотири стіни, може стати трохи самотньо. Таким чином, спосіб відновити свій творчий вогник часто може полягати в об’єднанні з колегою по цеху.
Навіть найбільші творчі мислителі в історії, такі як Стів Джобс, потребували людей, щоб продукувати нові концепції. Крім того, якщо ваші навички доповнюють один одного, а не просто дублюють зусилля, ви також зможете вчитися один у одного на ходу.

Покиньте бульбашку

Часто ми думаємо про розширення нашого набору навичок з точки зору формування основних компетенцій. Наприклад, художник може захотіти вивчити програмне забезпечення для цифрового мистецтва; UX-дизайнер може навчитися кодувати. Але іноді краще повністю вирватися зі своєї бульбашки і навчитися чомусь кардинально новому.

Ви можете вирішити освоїти музичний інструмент, проекспериментувати з керамікою або спробувати свої сили в садівництві. У будь-якому випадку, ви дасте своєму мозку вправи іншого типу і виберете перспективи та нові способи мислення з інших дисциплін. І є велика ймовірність, що ці свіжі ідеї та натхнення також вплинуть на вашу повсякденну творчу роботу — часто абсолютно несподіваним чином.

Вирушайте на довгу прогулянку

Найкращі ідеї часто приходять тоді, коли ми взагалі не думаємо: коли даємо мозку відпочити і дозволяємо йому відчувати себе вільніше. І один з найкращих способів зробити це — вирушити на довгу прогулянку.

Використовуйте техніку «Шість капелюхів»

Іноді, як би ми не намагалися працювати над творчою проблемою, ми застряємо в колії й крутимося по колу. Коли ви дійсно не бачите шляху вперед, корисною технікою є перефразування завдання за допомогою шести методик, розроблених мальтійським психологом доктором Едвардом де Боно.

Ця стратегія проста: розпочати вирішення творчої проблеми спочатку, обмірковуючи її не одним способом, а шістьма різними точками зору, які символізують капелюхи різних кольорів. Узагальнюючи:

  • білий капелюх передбачає перегляд фактів і лише фактів;
  • червоний капелюх звертається до емоційної сторони;
  • чорний капелюх дивиться на це з негативної точки зору;
  • жовтий капелюх у позитивному світлі;
  • зелений капелюх — це мислення нестандартно;
  • синій капелюх — управління процесом.

Структурування ваших думок таким чином спонукає вас подивитися на проблему з кількох точок зору і відв’язує ваш мозок від його звичайних моделей мислення.

Пройдіть курс

Як суспільство, ми часто думаємо, що курси та офіційне навчання призначені лише для молоді, і як тільки ви починаєте кар’єру, можна залишити все це позаду. Утім, це не так.
Освіта — це процес, що має продовжуватися протягом усього життя. І, оскільки онлайн-освіта полегшує роботу навіть у найнапруженіших графіках, все більше креативних людей реалізують цей принцип на практиці.

Джерело


Читайте також:

Тайрон Вільямс експериментує з 3D-рендерами, текстурами та великою кількістю неонових відтінків

Теги: дизайнкреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.