Триває «Місяць підтримки культури 2.0» — спільний освітній проєкт Українського культурного фонду (УКФ) та Pro Bono Club Ukraine, що покликаний допомогти потенційним заявникам УКФ покращити свої проєкти у сфері культури. Запрошуємо на вебінар «Говоріть, щоб бути почутими: як ефективно комунікувати культурні проєкти?», який відбудеться вже завтра, 30 листопада, о 15:00.
Під час вебінару поговоримо про:
🔹 як ефективно комунікувати про культурні проєкти?
🔹 як культурним проєктам спілкуватись з медіа та журналістами?
🔹 де шукати аудиторію?
🔹 а також розберемо кейси, як просувати проєкти в умовах обмежених ресурсів.
Спікерка — Марія Кравченко — експертка з комунікацій, культурна менеджерка, журналістка. Керує комунікаціями Львівського медіафоруму та відкритої студії подкастів IZONE Media. Раніше працювала керівницею пресслужби ГО «Форум видавців», координаторкою Lviv Media Forum. Понад 6 років працює у громадському секторі.
Реєструйтеся на вебінар за посиланням 👉 https://probono.org.ua/cultureweb2021
Довідково:
Місяць підтримки культури 2.0 ‒ спільний освітній проєкт Pro Bono Club Ukraine та Українського культурного фонду, який має на меті допомогти потенційним заявникам УКФ покращити свої проєкти у сфері культури.
Pro Bono Club Ukraine (PBCU) ‒ платформа змістовних партнерств бізнесу з громадським сектором. Ми поєднуємо експертність бізнесу з потребами громадського сектору задля якісних соціальних змін. Розвиваємо культуру pro bono в Україні.
Український культурний фонд ‒ державна установа, створена з метою сприяння розвитку національної культури та мистецтва в державі, забезпечення сприятливих умов для розвитку інтелектуального та духовного потенціалу особистості й суспільства, широкого доступу громадян до національного культурного надбання, підтримки культурного розмаїття та інтеграції української культури у світовий культурний простір. Підтримка проєктів Українським культурним фондом здійснюється на конкурсних засадах.
Читайте також:
Український культурний фонд запустив нову грантову програму «Культурна спадщина»