До дня фактчекінгу у Києві роздадуть газету «Довіряй-перевіряй»

2 квітня громадська організація VoxUkraine проведе в Києві міні-акцію «За критичне мислення!», а її партнери влаштують в Дніпрі та Кривому Розі майстер-класи з фактчеку та критичного мислення. Заходи присвячені Міжнародному дню перевірки фактів, який у світі відзначають 2 квітня.

Так, з 10:30 до 13:00 в київському парку ім. Шевченка роздаватимуть безкоштовні примірники фактчек-газети «Довіряй-перевіряй».

Майстер-клас у Дніпрі проведе редакторка 9 каналу Аліна Елевтерова. Подія відбудеться в Mediaprostir (пр. Олександра Поля, 2-А). Початок – о 19:15.

У Кривому Розі про свій досвід фактчекінгу розкажуть журналісти інформагентства «Експерт-КР». Захід влаштують в МедіаХабі о 15:30.

Також VoxUkraine закликає 2 квітня приєднуватись до міжнародного діалогу через хештеги #FactcheckingDay та #FactCheckIt у Facebook та Twitter.

Фото: arstechnica.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...