У лютому в КНЕУ стартував освітній курс Customer Experience у новому форматі. Це вже восьма хвиля проекту МАМІ, і цього разу організатори пропонують повний семестр, насичений лекціями та практичними завданнями.

Проект розпочався у 2013 році, і за 7 років курс пройшли 316 студентів. Було вручено 121 сертифікат МАМІ — майже 40% випускників успішно захистили фінальні проекти. Цього року протягом семестру навчатимуться 150 студентів, яким запропоновано 13 лекцій і 7 практичних кейсів.

Цінність курсу полягає в тому, що студенти «класичних» економічних дисциплін отримують сучасні практичні знання з перших рук. 18 топ-менеджерів агентств та компаній інвестують свій час та знання у майбутніх колег: Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Юлія Голота, (Adsapience), Наталія Морозова (МАМІ), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting), Ярослав Коваль (TERRA FOOD), Саша Кієвцева та Володимир Кобець (Digital Chain (DC)), Світлана Гукова (TWIGA’GO!), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Марія Дахлалла та  Олексій Христич (All Motion Group), Наталія Жигалкіна та Лариса Дмитренко (Prospects Group), Олександр Ратманський (TEAM247), Володимир Зборовський (HAVAS Engage Ukraine), Олександра Логвиненко (TMSCo) та Юлія Корняга. Експерти з маркетингових комунікацій запропонують майбутнім колегам ефективні інструменти та поради з реальних кейсів бізнесу.

«Програма пропонує лекції в усіх актуальних напрямках: стратегія комунікацій, digital, trade та loyalty маркетинг, event та experiential marketing, нестандартні промо та client service. Специфіка професійних напрямків та погляд у майбутнє — ці лекції допоможуть студентам зрозуміти майбутнє та своє місце в галузі», — зазначає Наталія Морозова, голова правління МАМІ.

«Вже багато років поспіль ми співпрацюємо з командою МАМІ, — коментує Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ. — Випускники програми минулих років приходять до нас вже у якості спікерів і я впевнений, що цьогорічні учасники теж повернуться до нас у цьому статусі.  Цього року ми вирішили дати можливість усім студентам факультету маркетингу познайомитися з провідними професіоналами у сфері маркетингових сервісів і відвели під потреби курсу окремі години навчально плану. Зараз більше 150 студентів є слухачами і отримають перспективи професійного розвитку, а деякі знайдуть роботу своєї мрії».

Детальніше ознайомитись з програмою МАМІ пропонуємо в презентації

Фото на головній: Green Chameleon/Unsplash.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Денис Блощинський, підприємець, співзасновник івент Агенції 42

Штучна вентиляція свідомості, або Як підприємцю подивитися в дзеркало, якого немає

Денис Блощинський, підприємець, співзасновник івент Агенції 42, про можливості у новій реальності

Графіті замість пульта управління: фарба-провідник перетворює будь-яку поверхню на інтерфейс

Дослідники знайшли спосіб використовувати графіті замість пульта управління, напиливши спеціальну фарбу на предмети повсякденного вжитку.

INSCIENCE онлайн-курс

INSCIENCE запускає онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки

Здоров’я — це не лише про наше тіло та м’язи. Що міцніше психічне здоров’я, то щасливіша людина. Це підтверджує наука ...

Крихітний музей для домашніх улюбленців: на що здатні художники, коли у них є вільний час

Кумедний музей для домашніх улюбленців, де можна знайти копії відомих картин, але з гризунами замість людей, було створено британським творчим дуетом.

Юлія Боргуленко, Senior Creator Havas Digital Kyiv

«Спеціальність, якої офіційно не існує»: Юлія Боргуленко про професію креатора

Senior Creator Havas Digital Kyiv Юлія Боргуленко розказала про закулісся, переваги та недоліки професії креатора. А також поділилась порадами для ...

Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит ...