Customer Experience 2020: у КНЕУ розпочався семестр знань від МАМІ

У лютому в КНЕУ стартував освітній курс Customer Experience у новому форматі. Це вже восьма хвиля проекту МАМІ, і цього разу організатори пропонують повний семестр, насичений лекціями та практичними завданнями.

Проект розпочався у 2013 році, і за 7 років курс пройшли 316 студентів. Було вручено 121 сертифікат МАМІ — майже 40% випускників успішно захистили фінальні проекти. Цього року протягом семестру навчатимуться 150 студентів, яким запропоновано 13 лекцій і 7 практичних кейсів.

Цінність курсу полягає в тому, що студенти «класичних» економічних дисциплін отримують сучасні практичні знання з перших рук. 18 топ-менеджерів агентств та компаній інвестують свій час та знання у майбутніх колег: Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Юлія Голота, (Adsapience), Наталія Морозова (МАМІ), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting), Ярослав Коваль (TERRA FOOD), Саша Кієвцева та Володимир Кобець (Digital Chain (DC)), Світлана Гукова (TWIGA’GO!), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Марія Дахлалла та  Олексій Христич (All Motion Group), Наталія Жигалкіна та Лариса Дмитренко (Prospects Group), Олександр Ратманський (TEAM247), Володимир Зборовський (HAVAS Engage Ukraine), Олександра Логвиненко (TMSCo) та Юлія Корняга. Експерти з маркетингових комунікацій запропонують майбутнім колегам ефективні інструменти та поради з реальних кейсів бізнесу.

«Програма пропонує лекції в усіх актуальних напрямках: стратегія комунікацій, digital, trade та loyalty маркетинг, event та experiential marketing, нестандартні промо та client service. Специфіка професійних напрямків та погляд у майбутнє — ці лекції допоможуть студентам зрозуміти майбутнє та своє місце в галузі», — зазначає Наталія Морозова, голова правління МАМІ.

«Вже багато років поспіль ми співпрацюємо з командою МАМІ, — коментує Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ. — Випускники програми минулих років приходять до нас вже у якості спікерів і я впевнений, що цьогорічні учасники теж повернуться до нас у цьому статусі.  Цього року ми вирішили дати можливість усім студентам факультету маркетингу познайомитися з провідними професіоналами у сфері маркетингових сервісів і відвели під потреби курсу окремі години навчально плану. Зараз більше 150 студентів є слухачами і отримають перспективи професійного розвитку, а деякі знайдуть роботу своєї мрії».

Детальніше ознайомитись з програмою МАМІ пропонуємо в презентації

Фото на головній: Green Chameleon/Unsplash.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.