• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Customer Experience 2020: у КНЕУ розпочався семестр знань від МАМІ

25 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Customer Experience 2020: у КНЕУ розпочався семестр знань від МАМІ
Share on FacebookShare on Twitter

У лютому в КНЕУ стартував освітній курс Customer Experience у новому форматі. Це вже восьма хвиля проекту МАМІ, і цього разу організатори пропонують повний семестр, насичений лекціями та практичними завданнями.

Проект розпочався у 2013 році, і за 7 років курс пройшли 316 студентів. Було вручено 121 сертифікат МАМІ — майже 40% випускників успішно захистили фінальні проекти. Цього року протягом семестру навчатимуться 150 студентів, яким запропоновано 13 лекцій і 7 практичних кейсів.

Цінність курсу полягає в тому, що студенти «класичних» економічних дисциплін отримують сучасні практичні знання з перших рук. 18 топ-менеджерів агентств та компаній інвестують свій час та знання у майбутніх колег: Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Юлія Голота, (Adsapience), Наталія Морозова (МАМІ), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting), Ярослав Коваль (TERRA FOOD), Саша Кієвцева та Володимир Кобець (Digital Chain (DC)), Світлана Гукова (TWIGA’GO!), Сергій Лукашенко (OUTFORZ), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Марія Дахлалла та  Олексій Христич (All Motion Group), Наталія Жигалкіна та Лариса Дмитренко (Prospects Group), Олександр Ратманський (TEAM247), Володимир Зборовський (HAVAS Engage Ukraine), Олександра Логвиненко (TMSCo) та Юлія Корняга. Експерти з маркетингових комунікацій запропонують майбутнім колегам ефективні інструменти та поради з реальних кейсів бізнесу.

«Програма пропонує лекції в усіх актуальних напрямках: стратегія комунікацій, digital, trade та loyalty маркетинг, event та experiential marketing, нестандартні промо та client service. Специфіка професійних напрямків та погляд у майбутнє — ці лекції допоможуть студентам зрозуміти майбутнє та своє місце в галузі», — зазначає Наталія Морозова, голова правління МАМІ.

«Вже багато років поспіль ми співпрацюємо з командою МАМІ, — коментує Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ. — Випускники програми минулих років приходять до нас вже у якості спікерів і я впевнений, що цьогорічні учасники теж повернуться до нас у цьому статусі.  Цього року ми вирішили дати можливість усім студентам факультету маркетингу познайомитися з провідними професіоналами у сфері маркетингових сервісів і відвели під потреби курсу окремі години навчально плану. Зараз більше 150 студентів є слухачами і отримають перспективи професійного розвитку, а деякі знайдуть роботу своєї мрії».

Детальніше ознайомитись з програмою МАМІ пропонуємо в презентації. 

Фото на головній: Green Chameleon/Unsplash.com

Теги: навчаннярозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.