#занепідтримкиУКФ. Діджитал-оновлення від Snapchat та Adobe. Важливі соціальні ініціативи. А також добірка книг від Yakaboo Publishing.
Чао, креатори! З вами 40-й випуск Creative Digest.
Послухати новини креативу можна на:
У мережі поширюються публікації під хештегами #занепідтримкиУКФ та #негодні: так представники проєктів-заявників на деякі грантові програми Українського культурного фонду висловлюють своє обурення відмовами у підтримці, які вони отримали від Наглядової ради Фонду.
Що сталося?
З 21 травня, деякі проєкти-заявники на грант УКФ почали отримувати від Фонду лист-відмову в підтримці з одним і тим же формулюванням. Проєкти, які отримали відмову від Наглядової ради Фонду, займають топові позиції у рейтингових реєстрах програм «Знакові події», «Аудіовізуальне мистецтво» та інших, отримавши високі експертні оцінки. Редакція Creativity.ua надіслала офіційні запити пояснити свою позицію в УКФ і прокоментувати ситуацію в Міністерство культури та інформаційної політики. На момент публікації цього матеріалу коментарів редакція не отримали. Проте УКФ на своєму сайті опублікував заяву щодо конкурсного відбору 2021 року.
Детальніше про те, що сталося, читайте на creativity.ua.
При цьому Creativity.ua як офіційне медіа Асоціації креативних індустрій України запускає інформаційну підтримку проєктів, які пройшли експертну оцінку і яким прийшли відмови від Наглядової ради УКФ. Редакція збирає і публікує історії цих проєктів у спецрозділі сайту «Знакові проєкти України». Асоціація Креативних Індустрій України закликає спільноту підтримувати та сприяти реалізацї цих проєктів.
Компанія Snap анонсувала нові інструменти доповненої реальності і можливості камери для снепчатерів, креаторів і бізнесу. Зокрема, компанія створила інструмент, що дозволяє «приміряти» одяг в AR. Разом з LEGO Group організувала лінзи, за допомогою яких збирати конструктор тепер можна у віртуальній реальності. Спільно з партнерами Snap створює камеру, яка в рази розширює можливості доповненої реальності, змінюючи при цьому щоденну взаємодію користувачів із навколишнім світом. Ці та інші нові рішення для бізнесу, креаторів і користувачів Snapchat компанія Snap презентувала під час Snap Partner Summit 2021. Детальніше про оновлення читайте на creativity.ua.
Adobe запустив Creative Cloud для Google Chrome — безкоштовне розширення для браузера, яке перетворює інтернет у гігантську дошку натхнення кольорів, зображень і багато чого іншого. Стильний плагін переносить інструмент Adobe Capture в Chrome, дозволяючи охоплювати елементи дизайну, які кидаються в очі. Відтепер форми, теми, візерунки або градієнти, які вам сподобались, можна зберігати як «креативні інгредієнти» в бібліотеку Creative Cloud. Як встановити оновлення, читайте на Say-hi media.
Тим часом експертна група з креативних індустрій Міністерства культури та інформаційної політики України у співпраці з командою Київської школи економіки та партнерстві з американською агенцією Chemonics International проаналізували економічний стан та розвиток креативних індустрій до пандемії та з її початком, а також обсяг податків, які вони сплатили у 2019 і 2020 роках. Показники дають змогу оцінити економічні наслідки кризи, викликаної пандемією COVID-19. Результати дослідження доступні на telegraf.design.
Центр «Розвиток КСВ» у співпраці з платформою розвитку підприємництва n.cubator оголосили прийом заявок на участь у конкурсі Women’s Pitch Day. За даними Boston Consulting Group, жіночі стартапи стають удвічі успішнішими, ніж стартапи із засновниками-чоловіками. Проте досі можливості жінок та чоловіків у розвитку стартапів не є рівними. Мета Women’s Pitch Day в Україні — допомога жінкам у просуванні власних стартапів та створення умов рівності й боротьби з дискримінацією у цьому процесі. У проєкті можуть узяти участь жінки віком від 18-ти років, які мають ідеї власної справи або є власницями вже запущеного технологічного бізнесу. Для участі потрібно заповнити форму, яку можна знайти на Bazilik.media.
До Дня Незалежності України за координації Міністерства культури та інформаційної політики України була підготовлена концепція єдиної візуальної символіки свята. В її основі покладена ідея бачення Незалежності як мрії, досягнення якої прагнули багато поколінь українців. Графічна візуалізація комплексу образів реалізована у вигляді калейдоскопічних квіткових орнаментів, які формуються із зображень, фотографій, символів, та стають основою динамічної айдентики, що розквітає, як сама країна. Айдентику розробила креативна агенція «Провід». Детальніше про це читайте на creativity.ua.
Переходимо до важливих соціальних проєктів!
30 травня, в неділю, у День Києва, відбудеться 28-й «Пробіг під каштанами». Цього року до заходу можна долучитися офлайн на Майдані Незалежності або онлайн у зручному для учасника місці. Для участі у заході необхідно здійснити благодійний внесок — 200 гривень за особу. А участь у «Спортивному Пробігу» — 400 гривень. Кошти з усіх стартів оргкомітет направляє на благодійність. За традицією, учасники «Пробігу під каштанами» підтримують Науково практичний Центр дитячої кардіології і кардіохірургії МОЗ України. Таймінг цьогорічного офлайн-Пробігу та його правила безпеки читайте на creativity.ua.
До Міжнародного дня захисту дітей благодійний фонд «Клуб Добродіїв» разом з діджитал-агентством FFFACE.ME в рамках соціальної ініціативи FFFACE SOCIAL запустили благодійний фільтр в Instagram. Партнером проєкту став бренд Anex, який за кожне використання фільтра перерахує кошти на допомогу дітям-сиротам та дітям, які опинилися в складних життєвих обставинах. Зібрані кошти фонд направить на організацію навчальних програм для дітей, які є основним фокусом «Клубу Добродіїв». Як приєднатися до ініціативи розповідає MMR.
Щороку в Україні зростає кількість безпритульних тварин, приречених на життя на вулиці. Один із найвагоміших чинників цієї проблеми — низька культура стерилізації як безпритульних котів і собак, так і домашніх, які часто перебувають на самовигулі. Щоб змінити цю ситуацію, гуманістичний рух UAnimals запускає соціальний проєкт «Зупини холостяка». В межах проєкту було знято рекламний ролик, який обігрує популярне телевізійне шоу, а також створено серію публікацій із розповідями про героїв проєкту. Таким чином UAnimals популяризує єдиний гуманний метод регулювання чисельності безпритульних тварин і закликає українців стерилізувати своїх котів і собак, а також допомагати зі стерилізацією тварин-безхатьків. Детальніше про це читайте на CASES.Media.
Бренд одягу ROUSSIN спільно з агентством WhyNot? Enot презентують ART-колекцію BOY NOT A TOY. Ініціатива присвячена темі безпритульних тварин і розкриває іншу сторону життя наших менших друзів. Лімітована колекція складається з чотирьох варіацій подовжених сорочок one size. Головна особливість — інтерпретація зображень реальних собак з притулку «Сіріус». Це рішення навіяно бажанням нагадати людині, що тварина — не іграшка! Кожний придбаний виріб — це реальний прояв турботи про кожного вихованця з притулку «Сіріус», адже частина грошей від продажу сорочок буде перерахована притулку на утримання тварин. Крім того, кожен зможе знайти собі в притулку «Сіріус» справжнього маленького друга і забрати його додому, або взяти під опіку. Детальніше про проєкт читайте на creativity.ua.
Проблеми збереження навколишнього середовища, стійкості нашої планети і збереження ресурсів також входять у перелік гострих світових проблем. А однією з масштабних проблем в цьому напрямку є забруднення пластиком, зокрема — забруднення пластиком океанів. Незважаючи на те, що океани можуть бути від нас далеко, вони є основним постачальником кисню на землі. Тож, на честь Всесвітнього дня океанів, який відзначається 8 червня, adidas об’єднує бігунів по всьому світу для участі в проєкті Run For The Oceans і ще раз доводить, що спорт може змінити світ на краще. Біговий діджитал-захід відкрито для реєстрації. Взяти участь у Забігу за океани можна в додатку adidas Running, посилання на який знаходиться на creativity.ua.
Yakaboo презентував свій оновлений бренд, місію, стратегію розвитку та візуальний образ. За словами СЕО компанії Івана Богдана, ребрендинг має сприяти реалізації глобальної цілі, яку компанія ставить перед собою на найближчі п’ять років — повернути українській аудиторії мотивацію до читання та зробити Україну найбільш читаючою країною Європи. Також компанія розпочала всеукраїнський флешмоб «Ya_читаю». Як взяти участь у флешмобі та більше про ребрендинг Yakaboo читайте на creativity.ua, але до того, як ви перейдете на статтю про ребрендинг, пропонуємо вам 2 цікавих видання від Yakaboo Publishing.
- Анна Топіліна «Люби без ілюзій. Як звільнитися від токсичних стереотипів і побудувати здорові стосунки».
Усі ми прагнемо кохати і бути коханими. Проблема лише в тім, що на шляху до щасливої любові стоїть забагато перепон, хибних уявлень і патріархальних стереотипів. Особливо — якщо ми народилися дівчатками. Тривала, серйозна, саркастична, відверта і болісна розмова з собою перетворилася на книжку, яка не дасть усіх відповідей, але допоможе поставити правильні запитання і утвердитися в тому, що ти завжди інтуїтивно розуміла про суспільний і культурний тиск, міф про романтичне кохання, здорові та нездорові стосунки, тривожні маркери на перших етапах знайомства, уміння вчасно піти, буття собою і спроби змінити іншого, баланс і динаміку сил у парі, повагу до власних кордонів, тіло та секс у стосунках і решту речей таких очевидних, що ми схильні про них забувати, відкидаючи всі шанси на своє персональне, крафтове, унікальне «довго і щасливо». А ми його, чорт забирай, варті!
Чому нас постійно доймає стрес, щось вічно не влаштовує на роботі й у стосунках? Чому іноді складається враження, що ми саботуємо самих себе, шкодимо власній продуктивності й можливості досягти успіху? Відповідь на всі ці запитання криється в наших інстинктах. Ми керуємося давно застарілими інстинктами, що колись допомагали вижити в небезпечних і жорстоких умовах. Але в сучасному світі, де стільки можливостей і завжди є вибір, вони лише заважають. Докторка Ребекка Гайсс, яка вивчає еволюційну біологію, пропонує новий підхід, що приборкає інстинкти і змусить працювати на нас, а не проти нас. Гайсс пояснює нашу саморуйнівну поведінку з погляду науки і відразу ж пропонує цілком зрозумілі техніки, які перепрограмують наш мозок. «Інстинкт» — дорожня карта, якою може скористатися й надихнутися кожен, щоб нарешті перестати жити на автопілоті, бути продуктивнішим, здоровішим і свідомо поліпшувати своє життя.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. А це був останній випуск 1-го сезону нашого подкасту. Вже зовсім скоро, після невеличкої паузи, ми розпочнемо 2-й сезон, який буде для вас ще більш цікавим і корисним. А поки продовжуйте слідкувати за нашими новинами. Дякуємо, що ви з нами, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.