Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу!
Креативна агенція banda відкриває офіс в Каліфорнії. Американський офіс очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже встиг дістатись омріяного штату та відповідатиме за запуск і розвиток офісу. Більше про це — читайте на AIN.
Вчені Чиказького університету створили додаток «Fawkes» (Фокс), який допомагає захистити фотографії від систем розпізнавання облич. Додаток змінює зображення на рівні пікселів, що вводить в оману системи Clearview AI. «Fawkes» вже зміг обійти алгоритми Amazon, Microsoft і Facebook. Детальніше про нову технологію на сайті Детектор медіа.
Різ Уізерспун запустила новий вірусний челендж в Instagram, який підтримали вже багато зірок та брендів. У формі колажу із власних фотографій потрібно показати зміну свого настрою під час карантину. Переглянути, як це зробили відомі бренди можна на сайті MMR.
Оскароносний режисер стрічки «Ла-Ла Ленд» Демієн Шазелл створив рекламу для iPhone 11 Pro від Apple. Дев’ятихвилинна короткометражка демонструє можливості камери даного смартфону. А її суттю є висвітлення історії кінематографу. Більше того, ролик повністю знятий у вертикальному форматі. Переглянути повну версію роботи можна на сайті медіа Platfor.ma.
До речі, приємна новина для молодих поціновувачів кіномистецтва. Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість» пропонує студентам безкоштовні абонементи. Квиток дає доступ до кіносеансів, вечірок, майстер-класів. Фестиваль пройде 22-30 серпня, конкурсну програму покажуть у кінотеатрі «Жовтень» та «Будинку кіно». Деталі — на офіційному вебсайті міжнародного кінофестивалю.
І для власників домашніх тварин, які захоплено публікують апдейти про своїх менших друзів у соцмережах: новий додаток Doodlar дозволить «оживити» намальовану на папері або екрані смартфону тварину. Програма надає даному об’єкту реалістичного 3D вигляду в доповненій реальності. Щоб розпізнати малюнок, додаток спирається на тисячі інших схожих зображень. Якщо здогадка правильна — додаток генерує AR-версію малюнка. Тож тепер можна не тільки збільшити кількість лайків, а ще й опанувати нові креативні навички. Докладніше — на creativity.ua.
У липні стартувала соціальна кампанія «Карпати. Місце Сили» під егідою співачки Руслани Лижичко. Мета кампанії — привернути увагу громадськості до цінностей, проблем і перспектив Карпат. Редакція creativity.ua дізнавалась у Руслани та бренд-менеджера AIR Creators Ecosystem Юрія Дивисенко деталі проєкту.
Співзасновник концепції шести сходинок креативної ефективності Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про свою концепцію. Як досягти ефективності, якщо бюджет дедалі більше скорочують? Які рівні найчастіше комбінуються разом? Та як адаптувати цю концепцію до малого бізнесу? Відповіді на ці та інші питання на creativity.ua.
Щодо бізнесу в Україні. Задля його підтримки 6 серпня стартував спільний проєкт ROZETKA та Visa. Головний приз «Бізнес-трампліну» — 500 000 гривень на розвиток власної справи. Також, 30 учасників проєкту отримають комунікаційну підтримку, а топ-10 стануть героями спецвипуску Fedoriv Vlog. Дізнавайтесь про етапи проєкту на сторінках Cases media.
З 2016 року бренд Libresse створює кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою фізіологією. Бренд-менеджерка Libresse в Україні Наталія Задорожна розповіла про кампанію #історіїVсередині та про адаптацію глобального креативу в Україні. Крім того, Наталія назвала фактори, необхідні для зміни сприйняття деяких делікатних в українському суспільстві тем. Повне інтерв’ю читайте на creativity.ua.
І на десерт! Вже у ці вихідні, 15-16 серпня, на території київської ВДНГ відбудеться Кураж «Not Only Jazz» — улюблена денна вечірка та барахолка. Цього разу музиканти сконцентруються на джазі, поєднуючи його з електронікою та хаус-музикою. Серед розваг на вас чекають: майстер-класи із діджеїнгу та мистецтва, тусовка собак, ретро-автомати, гончарство, розмовний клуб та багато іншого. Розклад Куражу дивіться на creativity.ua.
А для натхнення: з 18 серпня на даху робочого простору Kooperativ розпочнеться виставка українського митця Олексія Золотарьова «Роза вітрів. Документ». Вона присвячена темі декомунізації та зв’язку з минулим. Подію курує Port.agency в рамках річної артпрограми з Kooperativ. Більше інформації на сторінці заходу у Facebook.
Дякуємо, що були з нами. До зустрічі у наступну п’ятницю, чао!
Перший випуск добірки найцікавішого зі світу креативу читайте тут.
А ще ми нагадуємо, для чого Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) взагалі стартувала серію подкастів «Креативний дайджест» (Creative Digest).