Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в доповненій реальності. Він використовує машинне навчання, щоб розпізнати малюнок, спираючись на тисячі інших, де було зображено ту саму тварину. Якщо здогадка правильна – він генерує AR-версію малюнка. Цільовою аудиторією є діти від 6 до 10 років. Але, як стверджує розробник Мет Добсон (Mat Dobson), потенціал для комерційного застосування у цього додатка також є.

Для креативної команди ця концепція стала улюбленим проєктом, оскільки багато в кого з них є діти. А додаток Doodlar пропонує чудову можливість посприяти творчому самовираженню дітлахів і водночас розповісти їм про природу.

Кожен малюнок винагороджується унікальною взаємодією: від годування слона та чухання поросяти до втечі від сердитого носорога. Додаток також розповідає дітям про тварин, з якими вони у цей момент граються.

«Уявіть лише, скількома різними способами можна намалювати одну й ту саму річ, – зазначив Добсон. – Це дійсно сприяє креативності та латеральному мисленню».

За словами Добсона, для дітей є чимало креативних та навчальних додатків, але нічого схожого на Doodlar. Це вперше вони отримують можливість перетворити намальоване ними у щось реальне. До того ж взаємодія з доповненою реальністю зазнала редизайну, оскільки розробники позбулися традиційного інтерфейсу. Відповідно, процес створення додатку дещо ускладнився тим, що авторам необхідно було зробити так, щоб маленькі діти могли інтуїтивно розібратися, як користуватися цією технологією.

Комерційний потенціал

Хоча первинна мета додатку – розваги, освіта та творче самовираження, команда також замислювалася над комерційним використанням своєї інновації.

«Це – принципово нова форма взаємодії з AR, тому ми сподіваємося, що їй вдасться лишити свій слід в індустрії також, – пояснив Добсон. – І оскільки ми можемо зробити так, щоб додаток Doodlar розпізнавав все, що завгодно, ми зараз ведемо переговори з брендами щодо того, як це можна сполучити з їх продуктами та інтелектуальною власністю».

Додаток Doodlar можна безкоштовно завантажити на App Store або Google Play. Наразі до нього входить безкоштовний набір з 15 тварин та кілька платних наборів, присвячених саванні чи листяним лісам. Команда також планує у майбутньому додати до нього віртуальні моделі машин, хатніх предметів, комах, підводних жителів, міфічних істот, спортсменів та природних явищ.

Джерело

Якщо цей додаток розповідає про те, що ви малюєте, то в Китаї було створено додаток, який малює те, про що ви розповідаєте.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...