• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інтерв'ю

Актор Євген Янович про креативність, вигорання та роботу в кайф

1 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Актор Євген Янович про креативність, вигорання та роботу в кайф
Share on FacebookShare on Twitter

Актор шоу «Мамахохотала» на каналі НЛО TV Євген Янович розуміється на креативності. Реалізуючи себе в творчій сфері, він поєднує в роботі декілька напрямів, вважаючи, що це не може стати на заваді успіху. Навпаки, це тільки додає сил та натхнення. Про роботу не за спеціальністю, творчі проєкти та складнощі в діяльності Євген Янович розповів Creativity.ua.

Євген Янович (3)
Євген Янович

Наскільки ми зрозуміли з вашої біографії, у вас суто технічна освіта. Як допомагає технічна підготовка і математичний склад мислення в творчій, у вашому випадку акторській, діяльності?

Ніколи не приписував собі суто технічний склад розуму. Так склалося, що у 8-11 класах навчався у фізико-математичному класі, що привело до хорошого знання саме цих дисциплін і вступу в КПІ на інженерну спеціальність. Але все-таки історію та літературу я люблю більше. Мабуть, саме тому освіта в КПІ мене цікавила менше, ніж розвиток поза межами університету. Сказати однозначно, що технічна підготовка має якісь конкретні плюси під час зйомок, важко. Я зібраний та чіткий в процесі, це можна вважати плюсами саме КПІшноі освіти?

А як і чому відбулася така зміна діяльності: від інженерної до артистичної. Коли і як остаточно визріло це рішення?

Зерно було посіяно в перший же місяць навчання на факультеті інформатики та обчислювальної техніки. Як персонаж фільму, який в одну секунду розуміє, що останні роки його всі навколо обманювали, так само і я в одну секунду усвідомив, що останні роки, коли я мріяв про вступ до КПІ, були якимось помутнінням, я розумів, що це точно не моє. Але у 17 років прийняти вольове рішення про відмову від навчання мені не здавалося реальним. Тому лишався варіант розвитку «на стороні». За декілька років гумористичне хобі переросло у чітке усвідомлення, що цим я буду заробляти на життя.

Ви займаєтеся активною творчою діяльністю і водночас присвячуєте себе такому непростому, трудомісткому жанру як стендап. Як вам вдається тримати себе в креативному тонусі при такому завантаженні?

Стендап — теж активна творча діяльність. І ви все дуже правильно сказали — це непростий, трудомісткий жанр. Саме тому поєднувати всі свої проєкти зі стендапом я фізично не можу. І вже років 5 цим не займаюсь. Я зробив перший телевізійний стендап-сольник в Україні і вирішив «піти на піці». Насправді зараз я усвідомлюю, що це був, швидше, не стендап, а якийсь сольний вечір.

Чи страждаєте ви від креативного вигорання? Як рятуєтесь від цього?

Потрібно спочатку розібратися, що таке креативне вигорання. Якщо це стан, коли тобі дуже важко дається придумування нового, цікавого, «такого, якого ще не було», а ще й смішного та легкого у виробництві, то у всіх завжди креативне вигорання. Творча діяльність, як і будь-яка інша, має свої складнощі. Їх багато.

Інша справа, що мені подобається жити з цими напрягами. І коли приходить усвідомлення, що проблеми є у будь-якій діяльності, то не доводиться боротися. Ти приймаєш все як є і просто працюєш. А потім у процесі роботи і ловиться ефемерне натхнення.

Коли виникла ідея втілювати власні креативні проєкти? Такі як «Янович дістає запитаннями» та «22 емоції»?

Насправді, багато ідей виходить втілювати в рамках шоу «Мамахохотала» та інших проєктів. А мій власний YouTube-канал — це майданчик, де мені здається логічнішим транслювати щось від власного імені. Думки про те, що хочеться щось таке робити, вже давно, але наважився лише цього року. І не жалкую. Ще раз переконався, що ідеї без реалізації абсолютно нічого не варті. Тому всім бажаю бути не теоретиками у себе в голові, а практиками.

Цитата з вашого нещодавнього інтерв’ю: «Мені дуже важко обдурити свій мозок і робити те, що потрібно, а не те, що хочеться». Чи можливо взагалі «обдурити свій мозок», коли дуже потрібно зробити щось нетворче, рутинне, але вкрай необхідне. Чи є у вас секрети подолання небажання займатися чимось нецікавим, але потрібним?

Якби це були секрети, то точно б вам не розповів. Але їх немає. Все банально. Потрібно сідати і робити. Надурити мозок, що це кайфова рутинна робота, не вийде. Тому потрібно шукати кайф у результаті і мотивувати мозок цими цілями. Важливо пам’ятати, що немає легких способів досягнення хороших результатів. Отримуйте задоволення від того, що є.

Важливо пам’ятати, що немає легких способів досягнення хороших результатів. Отримуйте задоволення від того, що є.

Ваш рецепт прокачки креативних м’язів?

Здоровий сон, розумні люди навколо, бажано розумніші за вас (на щастя, таких багато), книжки, самокритика та самоіронія.


Міа Пінджу, авторка блогу для креаторів від Adobe 99U, попросила шістьох креаторів спробувати сформулювати те, що найбільше впливає на їхні творчі амбіції та націленість у досягненні творчої мети.

Теги: інтерв‘юісторіїкреативністьТВтворчістьшоубиз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.