• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

8 корисних порад для участі в Креативній Європі

13 Липня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
8 корисних порад для участі в Креативній Європі
Share on FacebookShare on Twitter

До Вашої уваги корисні рекомендації від Юлії Федів, очільниці Національного бюро «Креативна Європа», для авторів та ідейних натхненників чудових ініціатив, які можуть перетворитися на успішні кейси – в рамках програми ЄС “Креативна Європа”:

  • Комунікуйте. Якщо в процесі  пошуку коштів ви розумієте, що так і не знайдете коштів дофінансування, краще написати. У вас має бути контактна особа. Пишіть Національному Бюро програми ЄС “Креативна Європа” або напряму в Єврокомісію, запитуючи поради у такій ситуації. Консультація як заповнювати заявку, як формувати бюджет – не буде зайвою.

  • Шукайте допомоги з партнерами. Бюро програми ЄС “Креативна Європа” допомагає знайти міжнародних партнерів. Є внутрішній пошуковик. Наприклад, ви як організація хочете знайти закордонних партнерів, але самі ви не маєте таких контактів. Для цього заповнюйте на сайті програми стандартну форму, надсилаєте – вона поширюється для уже 41 іншої країни.

  • Будьте проактивними. Якщо є фідбек, вас сконтактують. Але найчастіше зв’язок іде напряму до самої організації. Потрібно бути проактивним, оскільки на сайті є база даних тих, хто звертається з інших країн. Можна самому бачити, хто шукає партнера і писати йому безпосередньо. Вибирайте тих, хто справді зацікавлений, а не працює для «галочки». Бо краще працювати в команді, розподіляти між собою обов’язки.

  • Моніторте мережі. Також можна моніторити мережі, які підтримуються «Креативною Європою». Є окремі мережі з галузі архітектури, образотворчого мистецтва і т.д., які об’єднані 100 чи 200 організаціями з усього світу. Основними учасниками є європейські організації, які долучені до цієї мережі, знають про програму «Креативної Європи». Вони і можуть стати вашими потенційними партнерами.

  • Долучайтеся до європейських платформ. Варто і самим долучатися до цих мереж і платформ, так ви отримаєте доступ до баз даних, зможете підвищити  кваліфікацію та ознайомитися з останніми трендами, що існують у вашому секторі в Європі та світі.

  • Відшуковуйте свою унікальність. Коли ви пишете заявку, маєте орієнтуватися в тому, що нове зможете привнести у вашу сферу. При цьому не лише в Україну, але й на європейський рівень. Часто люди приходять із чудовими ідеями, але креативними на теренах України. Європейському грантодавцю важливо бачити, чому він має виділити саме вас серед інших 300-500 організацій з 42 країн.

  • Стежте за трендами. Саме тому ви маєте орієнтуватися що є трендовим в Німеччині, Франції, Іспанії, Португалії та Україні. Поставте собі запитання: а що нового ми принесемо? Може, ви впроваджуєте цифрові технології чи розширюєте аудиторію споживання продукту? А можливо, ви орієнтуєтеся на певну соціальну групу, а до вас цього ніхто ніколи не робив? Це питання і інклюзії, і залучення соціально незабезпечених верств населення, різних вікових груп.

  • Готуйтеся завчасу. У процесі подання заявки усе стандартизовано, аплікаційні форми – стандартні, бюджети – також. Ви можете за рік зайти на сайт, з усім ознайомитися і починати готуватися. І коли тільки оголошують конкурс –  у вас уже все готово, ви лише фіналізуєте та надсилаєте онлайн. Чим більше часу ви витратите, тим ефективніше буде заповнена заявка. Бо аплікаційна форма складає 30 сторінок!

Чим більше враховано цих порад, чим більше диверсифіковано джерела, чим більше секторів задіяно, тим більша ймовірність, що ви будете підтримані програмою «Креативна Європа».

Теги: креативтворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.