Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Протягом семи днів слухачі матимуть доступ до 24+ годин насиченого лекторію від всесвітньо відомих спікерів у сферах digital-маркетингу, менеджменту, дизайну та розробки.

NO LIMITS: transformACTION 2021 стане точкою запуску нового освітнього простору LIFTA.SPACE, який прагне до глобальної трансформації підходів до дистанційного навчання і пропонує концепцію селф-ліфту на зміну класичній системі e-learning.

Ключова тема семиденного івенту — трансформація як відповідь на сучасні реалії та зміни в офлайн- та онлайн-просторах.

Спікери розкриватимуть її через призму інформаційних, практичних та мотиваційних блоків. Мета заходу — мотивувати та забезпечити слухачів актуальним особистим та бізнес-досвідом, інсайтами, ідеями для росту та саморозвитку.

Хедлайнерами семиденного марафону виступають візіонери світового масштабу:

  • Джим Багнола
  • Харіш Натараджан
  • Девід Аллен
  • Катерина Серебрянська
  • Девід Лінч
  • Боб Рот
  • Джеффрі Абрамсон
15-21 лютого відбудеться безкоштовний марафон NO LIMITS: transformACTION 2021

Організатори заходу, LIFTA.SPACE, пропонують 50+ годин занурення до сучасних трендів, нестандартних рішень, нешаблонного досвіду та кейсів представників заявлених напрямків, які можна застосувати на практиці.

Зареєструватися та отримати безкоштовний доступ до головної освітньої події лютого може кожен, хто прагне дізнатися про тренди та ключові трансформації digital-простору.

Детальна інформація про безкоштовний марафон NO LIMITS: transformACTION 2021 та повний перелік спікерів (гайд-ліфтерів) доступна на сайті заходу.

Усі оновлення щодо проведення марафону, доступні у соціальних мережах: Facebook, LinkedIn, Instagram.


Читайте також:

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

«Алло, не спиш? Я тебе кохаю». TABASCO створило валентинки для українських брендів

Креативне агентство TABASCO створило валентинки, якими освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проєкти. 14 ...

Українське агентство Areal.design отримало CSS design awards за створення сайту для Parimatch Tech

Агентство отримало нагороду Website of the day. Під час роботи над сайтом у Areal.design була задача розробити емоційну платформу, яка ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.