• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

10 способів використання Instagram Guides у маркетингу

19 Січня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
10 способів використання Instagram Guides у маркетингу
Share on FacebookShare on Twitter

Опція Instagram Guides – одне з нововведень 2020 року. Але оскільки за минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, змінивши вигляд домашньої сторінки та додавши Instagram Live, Shops, Reels тощо, не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

Що таке Instagram Guides?

Instagram Guides – це гібридний формат, щось посередині між звичайним постом у блозі та постом-каруселлю. Кожен такий «путівник» має обкладинку, заголовок, вступ та, опціонально, анотацію зібраних у ньому дописів. Використовувати в них можна різні типи контенту: «Місця», «Товари» або «Публікації».

У такий спосіб можна легко та просто знайти нове застосування кращому контенту з опублікованого вами.

Спочатку Instagram Guides мали бути дійсно путівниками для туристів. Але коли почалася пандемія, Instagram натомість вирішив запустити цей формат у травні 2020 року для підтримки психічного здоров’я. У листопаді цей тип контенту став доступним усім користувачам, і створювати «путівники» стало можливо на будь-яку тему.

Ось 10 прикладів, як можна використовувати Instagram Guides для розбудови свого бренду

Каталоги подарунків

Завдяки Instagram Guides нескладно перетворити перелік товарів на каталог подарунків до Різдва, Дня матері або будь-якого іншого свята, як це зробили, наприклад, The Lip Bar та Vintner’s Daughter.

Списки порад

У тому ж акаунті Instagram можна знайти непогану добірку порад для маркетологів. Кожну пораду для наочності проілюстровано постом від того чи іншого бренду.

Групування постів за темами

Більшість компаній у Instagram пропонують доволі широкий спектр послуг та товарів. Скористайтеся «гайдами», щоб впорядкувати свою стрічку новин, об’єднавши тематично пов’язані пости. Наприклад, у акаунті Hot For Food можна багато що знайти, але якщо ви шукаєте конкретно ідеї щодо десертів, вам стане в пригоді «гайд» Just Dessert Stuff.

Рейтинги

Проранжуйте свої найпопулярніші товари, рецепти, пости тощо. Якщо ви проводите опитування чи голосування серед своїх читачів, опублікуйте результат у форматі Instagram Guides.

Історії про бренд

Створіть «гайд», який приверне до вашої компанії увагу нових споживачів. Включіть до нього пости про засновників, робочий процес, унікальні пропозиції тощо. У цьому форматі можна також роз’яснювати нові ініціативи, окреслювати напрямки соціальної роботи бренду та відзначати віхи його історії.

Покрокові інструкції

Може, ви роздаєте поради чи публікуєте тьюторіали у Instagram? Згрупуйте свої пости у прості покрокові інструкції. Складніші теми тут також можна висвітлювати. Зокрема, Американський фонд запобігання самогубствам публікує поради про те, як викликати людину на відвертий діалог про душевне здоров’я.

Розбудова спільноти

Створіть «гайд», який приверне увагу до учасників вашої спільноти та допоможе вам налагоджувати зв’язки. Наприклад, видавничий дім The Secret Mountain у такий спосіб просуває незалежні книжкові крамниці, де на полицях можна знайти його книжки.

Креативні колаборації

Зокрема, компанії можуть випускати Instagram Guides з усіма амбасадорами своїх брендів та співпрацювати з лідерами думок у роботи над «гайдами», які ті публікують у своїх акаунтах.

Власне путівники

В Tourisme Quebec, наприклад, скористалися цим форматом, щоб англійською та французькою розповісти про китайський квартал у Монреалі. Або ж можна у такому форматі зробити екскурсію по університетському кампусу чи нанести на мапу всі локації, де у компанії є офіси.

Соціальний активізм

Для суспільно свідомих брендів Instagram Guides є зручним форматом для підведення підсумків та поширення корисної інформації.

Але що в «гайдах» є найприємнішим, то це те, що для них не потрібно негайно створювати новий контент. Для початку можна просто зробити ревізію того, що ви вже опублікували в Instagram, та згрупувати контент за категоріями, які можуть бути цікавими вашій аудиторії.

Джерело

Докладніше про те, як створити «Гайд», та про типи контенту в ньому можна дізнатися тут.

Теги: інтернетонлайнсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.