• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Звіт Think Forward 2021 називає шість трендів, які стануть визначальними для соціальних медіа

6 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Міжнародна креативна агенція We Are Social випустила свій щорічний звіт, у якому вона прогнозує ключові тренди соціальних медіа на рік вперед. Головною концепцією звіту Think Forward 2021 став «соціальний перезапуск» (The Social Reset). Беручи до уваги ту значну роль, яку зіграли соцмережі в нашому житті у 2020 році, та необоротні зміни у ставленні до них, агенція назвала шість трендів, які задаватимуть тон у наступні 12 місяців і які брендам варто враховувати в своїй маркетинговій стратегії.

1. Просте життя

Люди почали переосмислювати, що для них є дійсно важливим, і приділяти більше уваги простим радощам життя. З огляду на це змінилася й роль соціальних медіа. Зокрема, ми могли бачити появу таких спільнот як Gardening TikTok, де учасники обмінюються порадами щодо садівництва. А рух Cottagecore базується на Tumblr і охоплює переважно жінок з великих міст, які цікавляться сільським/фермерським життям та традиційними ремеслами.

2. Практичний активізм

В нових умовах поняття «диванний активізм» стало значно практичнішим завдяки міжнародним спільнотам, які усвідомили, що вони здатні вплинути на реальне життя. Серед прикладів звіт Think Forward 2021 називає інформаційні проєкти, присвячені гострим соціальним питанням, такі як ініціатива UOMA Beauty #PullUpOrShutUp, що змушує бренди бути прозорішими щодо своєї кадрової політики.

3. Стосунки онлайн

Та ідея, що соцмережі та дистанційне спілкування погано впливають на наші стосунки офлайн, поступово відходить в минуле. Зокрема, завдяки тому, що інструменти діджитал-взаємодії за цей час змінилися та стали людянішими. Наприклад, мережа Facebook оновила свій спектр емодзі, які дозволяють тепер виразити іншій людині свою турботу. А TikTok став платформою, де можна тактовно та з емпатією поговорити на складні теми.

4. Надійні лідери думок

Як показує звіт Think Forward 2021, люди стали критичніше ставитися до того, на чиї медіаканали вони підписуються і чому. Ні, шанувальників чужої краси менше не стало, але тепер онлайн-аудиторія стала більше уваги приділяти об’єктивній цінності лідерів думок у їх стрічках новин. Вкрай популярними у соцмережах стали медики (від терапевтів до акушерів-гінекологів), які демократизують інформацію, надаючи консультації, за які офлайн довелося б викласти кругленьку суму. Чималу увагу привертають до себе також спеціалісти в різних нішевих галузях, які докладають зусиль до боротьби з дезінформацією.

5. Платформи без обмежень

В 2020 році значна роль соціальних платформ у повсякденному житті розширилася ще більше завдяки тому, що користувачі знайшли нове застосування для старих інструментів. Такі ігри як Fortnite та Animal Crossing перетворилися на соціальні хаби, а трансляція контенту наживо дозволила проводити онлайн-заходи цілодобово, як-от покази мод Louis Vuitton на TikTok чи шоу драг-квін на Instagram Live.

6. Колективна творчість

Великі соціальні платформи поступово стають місцем, де люди можуть не лише споживати контент, але й спільно його створювати. Свою роль в цьому зіграв стрімкий злет TikTok, платформи, яка пропонує такі інструменти для колективної творчості як, наприклад, можливість заспівати дуетом. Таким чином фанати британської співачки Charli XCX змогли в Zoom долучитися до створення її нового альбому, а американська кінематографістка Міранда Джулай розгорнула в Instagram краудсорсинг сценаріїв.

Ознайомитися з повним звітом Think Forward 2021 можна тут.

Джерело

Також може бути цікаво: еволюція ключових трендів фестивалю Eurobest за період пандемії та чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

Теги: маркетинг і комунікаціїсоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.