• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

25 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG
Share on FacebookShare on Twitter

Останні кілька місяців внесли безпрецедентну невизначеність, складність і зміни в роздрібну торгівлю. У період «після коронавірусу» деякі ритейлери будуть процвітати, а інші щосили виживати. Цікаво зазначити, що COVID-19 прискорив чотири тенденції, які вже впливали на сектор: еволюція бізнес-моделі, цінність мети, безжальна орієнтація на зниження затрат і збільшення впливу споживачів. Ці ключові тренди показують, як змінюються роздрібні ринки по всьому світу і як галузь роздрібної торгівлі може готуватися до нової реальності.

Тренд 1: Розвиток бізнес-моделей

Більшість ритейлерів, щоб залишитися на ринку, будуть змушені діяти за одним із таких сценаріїв: стати онлайн-платформою, приєднатися до інших платформ чи продовжити роботу в звичайному режимі.

Реалізувати перший сценарій зможе лише невелика кількість ритейлерів. Розробка ексклюзивного онлайн-майданчика, здатного конкурувати з існуючими важкоатлетами ринку, потребуватиме значних ресурсів, щодо яких компанії сьогодні відчувають дефіцит.

Співпраця з іншими майданчиками буде більш затребуваною. Проблеми, пов’язані з COVID-19, також змушують ритейлерів переосмислити комплексність їх ланцюжка створення вартості. Компанії тепер повинні бути успішними в тому, щоб не просто купувати і продавати, але також і в таких речах, як онлайн-поставка, доставка додому, аналіз даних, ШІ, машинне навчання і автоматизація процесів.

Розширення і розвиток нових можливостей омніканальності бренду матимуть вирішальне значення в разі, якщо компанія не буде діяти за першими двома сценаріями. До появи COVID-19 споживачі вже ставили високі вимоги до бренду щодо клієнтського досвіду, тепер же ритейлерам необхідно буде знаходити все більш витончені підходи. Використання колишніх моделей роботи з покупцем — це ненадійна тактика, яка, найімовірніше, спричинить виникнення маси проблем.

Тренд 2: Ціль стає головною

COVID-19 продемонстрував, що покупці хочуть, щоб компанії виступали за щось більше, ніж просто продукти, які вони продають, чи дивіденди, які вони повертають своїм акціонерам. Вони очікують, що роздрібні продавці, у яких вони купують, будуть відображати свої цінності і піклуватися про ті ж соціальні проблеми, що і вони. І COVID-19 надав ритейлерам широкі можливості продемонструвати своє призначення.

У пост-карантинному світі позиція компанії щодо соціальних питань буде вирішальною у відносинах зі споживачем. 

Очікується, що ритейлери почнуть концентруватися на підвищенні прозорості діяльності. Ті компанії, які роблять все можливе, щоб підтримати своїх клієнтів і своїх працівників в умовах кризи, отримають значно більшу лояльністю до бренду.

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Тренд 3: Переосмислення вартості ведення бізнесу

Більшість ритейлерів визнають, що традиційні форми скорочення затрат в умовах COVID-19 є недостатніми. Однак замість того, щоб просто знижувати витрати і підвищувати ціни, роздрібні торговці почнуть шукати нові способи забезпечення цінності. Зокрема, компанії почнуть ретельніше аналізувати вартість своїх активів: магазинів, працівників і лояльність покупців.

Разом з тим, криза підштовхне компанії інвестувати в нові технології для підвищення ефективності управління ланцюжками постачання й управління запасами. Глобально витрати ритейлера на ШІ виростуть майже в чотири рази, досягнувши 7,3 млрд доларів до 2022 року. Очікується, що така інвестиція дозволить зекономити 340 млрд доларів. Ефективне впровадження роботизованої автоматизації процесів (RPA) скоротить витрати на 25%-50%.

Роль працівників буде трансформуватися, і вони будуть розглядатися як цінні агенти брендів при взаємодії з клієнтами. Робота в офісах також може змінитися, оскільки компанії будуть прагнути скористатися перевагами нових моделей віддаленої роботи.

Тренд 4: Вибір клієнта під мікроскопом

Для клієнтів більш важливою стає доступність товарів, ніж широкий асортимент. Це може змінити спосіб роботи багатьох ритейлерів. Прогнозується, що виживуть лише два типи роздрібних компаній: ті, що пропонують обмежений вибір, але у великій кількості, і ритейлери, які пропонують необмежений вибір. Компанії, які займуть позицію «золотої середини», можуть опинитися в найбільш складних умовах.

Також очікується, що для лідерів роздрібної торгівлі в пріоритеті інвестицій будуть три ключові сфери: програми лояльності, дані про клієнтів і технології, спрямовані на те, щоб зробити процес здійснення покупок простішим, безпечнішим і ефективнішим. Можна очікувати, що роздрібні компанії збільшать інвестиції в інноваційні технології для покращення клієнтського досвіду.

«Незважаючи на природне прагнення до “повернення до нормального стабільного життя”, всі факти свідчать про те, що ця криза вже кардинально змінила способи взаємодії споживачів з брендами. Ті, хто планує просто повернутися до попередньої моделі бізнесу, насилу зможуть вижити в пост-COVID-19 середовищі. Інша реальність вимагатиме розуміння новостворених вимог галузі та швидкого пристосування до них», — вважає Сергій Гаспарян, партнер, керівник галузевої практики споживчого сектора та сектора технологій KPMG в Україні.

Більш детальний звіт доступний за посиланням.

Фото на головній: Amy Shamblen / Unsplash

Фото в тексті: NeONBRAND / Unsplash


Читайте також:

Ключові тренди SMM у 2020: месенджери та еволюція старих платформ.

Український архітектор Сергій Махно назвав ключові тренди в організації житла після всесвітнього карантину. 

Теги: COVID-19KPMGкарантинритейлтренды

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

VARUS випустив лінійку товарів з відомими героями мультфільмів
Маркетинг і Комунікації

VARUS випустив лінійку товарів з відомими героями мультфільмів

2 Лютого, 2022

Після зимових свят на полицях супермаркетів VARUS з’явилися дитячі продукти в упакуванні з улюбленими мультиплікаційними героями від телеканалу Nickelodeon. Цуценята із «Щенячого патруля», «Черепашки ніндзя», «Кафе Баттербін» та інші персонажі прикрасять товари власної торгової марки...

Читати даліDetails

Мережа Selfridges обіцяє максимально спростити купівлю NFT

Фагот став музичним директором нового «Радіо Сільпо»

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.