Погляд з Neba. Червневі культурні тренди 2020

Привіт, земляни! Нова обкладинка + нові культурні тренди = нова стаття від Nebo ideas agency.

Музика, музика, музика…

Все повертається на круги своя. От і легендарний проєкт «Саша и Сирожа» повернувся на YouTube з новою піснею. Пропонуємо послухати й поринути в ностальгію. «Ля ля ля ля»…

А гурт «Кіно» випустив кліп на пісню «Мама, мы все тяжело больны». В ньому творці поєднали сучасну графіку з архівними кадрами за участі Віктора Цоя.

Дивіться, що з цього вийшло.

Поки аеропорт «Бориспіль» стоїть без діла, гурт «Без обмежень» вирішив дати онлайн-концерт в ангарі для ремонту літаків. Півтори години української музики лунали на підтримку лікарів, а позаду музикантів увесь цей час тихенько стояв Boeing 737 компанії МАУ. Карантинні декорації такі карантинні…

Keep calm & слухайте подкасти

А тепер новина для тих, у кого в навушниках лунає не музика. MEGOGO відкриває власний подкаст-майданчик. Тепер через Telegram-бота на медіасервіс можна швидко та зручно завантажити авторську аудіопрограму. Може, саме завдяки такому простому механізму популярність подкастів серед наших людей зросте.

Ми не стоїмо осторонь трендів, тому керівна партнерка агенції Ольга Нестеренко записала подкаст для проєкту «Засновники». Тож, якщо не хочете стояти у вечірніх заторах дарма, зберігайте посилання на випуск.

Тим, хто в сторіз постійно просить порекомендувати книгу, присвячується. У кожному випуску подкасту «Полка» редактори й гості говорять про книжки. Впевнені: кожен почує щось цікаве для себе.

«Усі вже стомилися від ваших онлайн-курсів і подкастів», — подумали в «Укрзалізниці», тому випустили ролик зі звуком потягу для релаксу. Що ж, вмикайте, релаксуйте. 

Книга — найкращий подарунок

Не хочете слухати «Укрзалізницю», можете її уважно роздивитися. Українська фотографка Julie Poly випустила фотокнигу під назвою «Ukrzaliznytsia». У ній авторка за допомогою документальних та інсценізованих робіт показала типових пасажирів українських потягів.

Від однієї прем’єри переходимо до іншої. 23 травня антрополог Девід Ґребер в онлайн-форматі презентував свою книгу під назвою «Безглузда робота». На сторінках автор розмірковує про те, чому все більше й більше людей вважає свою працю марною. Ми переконані, що зараз ця книга буде як ніколи актуальною. Все через карантин, під час якого багато хто переосмислив особисте ставлення до роботи й до своєї професії загалом.

«Від роботи коні до…» Не будемо про сумне. Краще перегляньте ролик про вихід із карантину кінного спорту у Франції.

І наостанок невеликий тизер. Зовсім скоро наша агенція випустить власну книжку з незвичайним дизайном та обкладинкою. Чекайте.

Об’єктивізація в законі

У парламенті ініціювали посилення відповідальності за дискримінаційну рекламу. Законопроєкт передбачає:

  • чітке визначення понять «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі»;
  • удвічі збільшені штрафи для порушників;
  • підвищення рівня захисту прав споживачів реклами.

Ми обома руками за таку ініціативу. Наша агенція взагалі хоче боротися не лише за права жінок у рекламі, а й за права чоловіків. А все тому, що ми вважаємо ролики типу Old Spice прямою об’єктивізацією чоловіків.  

Постійна рубрика «Nebo і небо»

Тут мова, як завжди, піде про небо. Телескоп Hubble сфотографував спіральну галактику NGC 3895 у сузір’ї Велика Ведмедиця. Кажуть, вона схожа на лате. Вам як? Нам — схожа.

Постійна рубрика «Nebo і небо»

Найгучнішою подією останніх днів весни, звісно ж, став запуск ракети Crew Dragon. З другої спроби компанії SpaceX таки вдалося відправити на МКС свій корабель з двома астронавтами на борту. Круто, що все пройшло без проблем, і буремний 2020 рік майже не завадив цій історичній події.   

Запуск ракети Crew Dragon компанії SpaceX

Сподіваємося, що колись так само гучно в космос полетить й українська ракета. А із запуском в Україні програми для космічних стартапів ці плани перестають здаватися такими нереальними.

That’s all. Good bye!


Ось вам ще культурні тренди, які Nebo ideas agency зібрали минулого разу.

А ось це не про культурні тренди, але ми вважаємо це корисною інформацією. Агентство відеоконтенту VIDEOFIRMA дослідило, як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.