Погляд з Neba. Червневі культурні тренди 2020

Привіт, земляни! Нова обкладинка + нові культурні тренди = нова стаття від Nebo ideas agency.

Музика, музика, музика…

Все повертається на круги своя. От і легендарний проєкт «Саша и Сирожа» повернувся на YouTube з новою піснею. Пропонуємо послухати й поринути в ностальгію. «Ля ля ля ля»…

А гурт «Кіно» випустив кліп на пісню «Мама, мы все тяжело больны». В ньому творці поєднали сучасну графіку з архівними кадрами за участі Віктора Цоя.

Дивіться, що з цього вийшло.

Поки аеропорт «Бориспіль» стоїть без діла, гурт «Без обмежень» вирішив дати онлайн-концерт в ангарі для ремонту літаків. Півтори години української музики лунали на підтримку лікарів, а позаду музикантів увесь цей час тихенько стояв Boeing 737 компанії МАУ. Карантинні декорації такі карантинні…

Keep calm & слухайте подкасти

А тепер новина для тих, у кого в навушниках лунає не музика. MEGOGO відкриває власний подкаст-майданчик. Тепер через Telegram-бота на медіасервіс можна швидко та зручно завантажити авторську аудіопрограму. Може, саме завдяки такому простому механізму популярність подкастів серед наших людей зросте.

Ми не стоїмо осторонь трендів, тому керівна партнерка агенції Ольга Нестеренко записала подкаст для проєкту «Засновники». Тож, якщо не хочете стояти у вечірніх заторах дарма, зберігайте посилання на випуск.

Тим, хто в сторіз постійно просить порекомендувати книгу, присвячується. У кожному випуску подкасту «Полка» редактори й гості говорять про книжки. Впевнені: кожен почує щось цікаве для себе.

«Усі вже стомилися від ваших онлайн-курсів і подкастів», — подумали в «Укрзалізниці», тому випустили ролик зі звуком потягу для релаксу. Що ж, вмикайте, релаксуйте. 

Книга — найкращий подарунок

Не хочете слухати «Укрзалізницю», можете її уважно роздивитися. Українська фотографка Julie Poly випустила фотокнигу під назвою «Ukrzaliznytsia». У ній авторка за допомогою документальних та інсценізованих робіт показала типових пасажирів українських потягів.

Від однієї прем’єри переходимо до іншої. 23 травня антрополог Девід Ґребер в онлайн-форматі презентував свою книгу під назвою «Безглузда робота». На сторінках автор розмірковує про те, чому все більше й більше людей вважає свою працю марною. Ми переконані, що зараз ця книга буде як ніколи актуальною. Все через карантин, під час якого багато хто переосмислив особисте ставлення до роботи й до своєї професії загалом.

«Від роботи коні до…» Не будемо про сумне. Краще перегляньте ролик про вихід із карантину кінного спорту у Франції.

І наостанок невеликий тизер. Зовсім скоро наша агенція випустить власну книжку з незвичайним дизайном та обкладинкою. Чекайте.

Об’єктивізація в законі

У парламенті ініціювали посилення відповідальності за дискримінаційну рекламу. Законопроєкт передбачає:

  • чітке визначення понять «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі»;
  • удвічі збільшені штрафи для порушників;
  • підвищення рівня захисту прав споживачів реклами.

Ми обома руками за таку ініціативу. Наша агенція взагалі хоче боротися не лише за права жінок у рекламі, а й за права чоловіків. А все тому, що ми вважаємо ролики типу Old Spice прямою об’єктивізацією чоловіків.  

Постійна рубрика «Nebo і небо»

Тут мова, як завжди, піде про небо. Телескоп Hubble сфотографував спіральну галактику NGC 3895 у сузір’ї Велика Ведмедиця. Кажуть, вона схожа на лате. Вам як? Нам — схожа.

Постійна рубрика «Nebo і небо»

Найгучнішою подією останніх днів весни, звісно ж, став запуск ракети Crew Dragon. З другої спроби компанії SpaceX таки вдалося відправити на МКС свій корабель з двома астронавтами на борту. Круто, що все пройшло без проблем, і буремний 2020 рік майже не завадив цій історичній події.   

Запуск ракети Crew Dragon компанії SpaceX

Сподіваємося, що колись так само гучно в космос полетить й українська ракета. А із запуском в Україні програми для космічних стартапів ці плани перестають здаватися такими нереальними.

That’s all. Good bye!


Ось вам ще культурні тренди, які Nebo ideas agency зібрали минулого разу.

А ось це не про культурні тренди, але ми вважаємо це корисною інформацією. Агентство відеоконтенту VIDEOFIRMA дослідило, як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Японський креатор створює пейзажі з масок та хатніх речей

Починаючи з 2011 року, японський креатор Тацуя Танака щодня створює крихітну сценку з повсякденного життя для свого «календаря мініатюр».

Нідерландська дизайнерка перетворює пігулки на комах

Дизайнерка перетворює пігулки на комах, порівнюючи різноманіття таблеток з різноманіттям комах у живій природі.

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Nebo на культурній орбіті: вакансія від Apple для київського офісу, повернення ABBA і королівський джин

Привіт, земляни! Поки літо шаленими темпами мчить за горизонт, ми продовжуємо розповідати вам про нові культурні тренди у нашій рубриці ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...