• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Warner Bros. використовує діпфейки, щоб перенести глядачів у трейлер фільму «Ремінісценція»

16 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Загалом люди з побоюванням ставляться до діпфейків. Хтозна, для чого їх буде використано! Але нещодавно Warner Bros. майстерно скористалася ними в своїй маркетинговій кампанії, присвяченій фільму «Ремінісценція», що незабаром вийде на екрани. Компанії Warner Bros. і D-ID створили генератор діпфейків, який дозволяє будь-кому побачити себе в одному з трейлерів до фільму. Скористатися ним дуже просто. Для цього достатньо перейти на офіційну сторінку фільму і завантажити своє (чи не своє) фото. Після чого генератор створить короткий трейлер до фільму «Ремінісценція», де глядачі можуть побачити динамічні діпфейки власних облич.

Жанр фільму – науково-фантастичний нуар. В центрі сюжету – приватний детектив Нік Банністер (Г’ю Джекман), який за допомогою голограм допомагає клієнтам віднайти загублені спогади. А коли його нова клієнтка Мей (Ребекка Фергюсон) щезає, Банністер не облишає спроб дізнатися, що з нею сталося.

Окрім офіційного трейлеру до фільму, на YouTube можна переглянути також, наприклад, ось такий згенерований трейлер, який зробили журналісти видання Protocol:

Особливо вражає те, що ці діпфейки здатні доволі переконливо відтворити міміку людини, хоча D-ID створює все це на основі одного-єдиного фото.

Для чого можуть бути потрібні діпфейки

Якщо ця технологія здасться комусь знайомою, це не випадково. Цього лютого компанія D-ID та її діпфейки були у всіх на слуху завдяки послузі Deep Nostalgia, розробленій для генеалогічного порталу MyHeritage. Цей інструмент дозволяє анімувати старі фото своїх покійних родичів. Пізніше його було оновлено, що дозволило користувачам обирати різні варіанти виразів обличчя та міміки: усмішки, співчутливі погляди, поцілунки тощо.

Через п’ять тижнів після запуску Deep Nostalgia, сайт MyHeritage оголосив, що за минулий час за допомогою цього інструменту було анімовано понад 72 мільйони фотографій.

Окрім кінотрейлерів і старих родинних фотографій компанія D-ID також планує співпрацювати з музеями, створюючи для них діпфейкові відео митців, які розповідають про свої роботи.

Унікальним вмінням штучного інтелекту D-ID є його здатність працювати з лише одним фото. Натомість конкурентам цієї компанії зазвичай потрібні різноманітні фото та відео, щоб натренувати свої штучні інтелекти для створення подібного контенту.

Компанія D-ID сподівається, що в майбутньому її штучний інтелект буде здатен замінити собою акторів. Втім, як визнає її гендиректор Гіл Перрі, технології ще не настільки розвинені, тож має минути ще пару років, перш ніж реалізація цих планів стане можливою.

Джерело 1, 2

Теги: відеокіномаркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Для нового покоління Alpha й Z навчання онлайн стало не винятком, а нормою. За даними UNICEF: COVID-19 and School Closures : 67% дітей у країнах із середнім і високим доходом...

Читати даліDetails

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 –  Effie Workshop
Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.