Веб-додаток Voice Doodler автоматично доповнює усну оповідь ілюстраціями

Оскільки в Китаї школи через пандемію COVID-19 залишаються зачиненими на невизначений час, необхідність в домашній освіті зараз є високою як ніколи. Відповідно, виникає потреба у цифрових інструментах, які допомогли б батькам самим навчати своїх дітей. Особливо актуальним це питання є для наймолодших школярів та дошкільнят, чиї батьки зараз наполегливо шукають все нові способи водночас і навчити, і розважити дитину. Тому компанія Wyeth Nutrition China, яка активно співпрацює з батьками, вирішила запропонувати їм дуже своєчасну допомогу. Агенція Ogilvy разом із брендом дитячого харчування Illuma, який належить Wyeth, запустила унікальний веб-додаток Voice Doodler для мобільної платформи WeChat, який дозволяє батькам та дітям разом створювати ілюстровані історії, використовуючи лише голос.

Завдяки Voice Doodler користувачі можуть просто розповідати вголос свої історії, тоді як веб-додаток автоматично доповнює усну оповідь ілюстраціями у реальному часі. Для цього достатньо лише кілька разів натиснути на кнопку.

Voice Doodler поєднує в собі технологію розпізнавання мовлення з машинним навчанням, що дозволяє докорінно змінити та персоналізувати процес розповідання історій, а також сприяє розвиткові уяви у дітей та допомагає реалізувати їхні здібності.

Такі ілюстровані історії також можна публікувати в соцмережах, що дає родинам, розділеним під час карантину, привід більше спілкуватися, обмінюючись оповідями.

Чудові перспективи

Рід Коллінз (Reed Collins), старший креативний директор Ogilvy Asia, зазначив: «Я у захваті від того, що нам вдалося реалізувати такий проєкт, попри нинішні несприятливі обставини. І хоча платформа Voice Doodler розроблялася у похмурі часи пандемії COVID-19, ця ідея має перед собою таке ж блискуче майбутнє, як і ті діти, для яких вона призначена».

А за словами Йонга Юаня (Yong Yuan), президента Ogilvy Shanghai, Voice Doodler дозволяє зазирнути у те майбутнє, до якого зараз прямує вся креативна індустрія. Тижні соціальної ізоляції, з одного боку, зміцнили родинні зв’язки та об’єднали спільноти, а з іншого – змусили людей нудьгувати за новими цікавими заняттями. Саме такими як оце.

«Інтегрувавши креативність та технології, ця кампанія виводить на новий рівень традиційний підхід до навчання для наймолодших дітей та прокладає шлях для інновацій в сторітелінгу. Ми, команда Ogilvy, завжди раді можливості допомогти клієнтам зорієнтуватися у постпандемічному світі і надати споживачам цифрові рішення, якими можна скористатися, не виходячи з дому, щоб вселити в них трохи оптимізму чи просто дати батькам перепочити», – пояснив він.

Джерело

Деякі мобільні додатки та нейромережі вже намагалися робити дещо подібне, але у зворотному напрямку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Моршинська» закликає сортувати пластик і запускає проєкт «Зелена торба»

З липня 2020 року бренд природної мінеральної води «Моршинська» в рамках програми «Разом за природу» запускає соціально-екологічну програму «Зелена торба» ...

Новий додаток від Epic Games дозволяє переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine

Додаток Live Link Face дозволяє записувати міміку та напряму імпортувати її в ігровий рушій Unreal Engine, використовуючи лише фронтальну камеру iPhone.

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...