Подорожі світом лишаються непростою справою у час, коли розпочинається ось уже третій рік від початку пандемії COVID-19. Способи із цим змиритися у кожного свої, і для Алекса Шекспіра, умільця, який майструє різноманітні гаджети, рішенням стало вікно, яке веде у різні куточки світу. Тобто транслює панораму інших міст. Але найцікавішим тут є те, як це вікно управляється.
Відколи дисплеї LCD та OLED стали більшими та з вищою роздільною здатністю і почали краще передавати колір, окремі пікселі стало практично неможливо розгледіти людським оком. Відповідно, нам стає дедалі складніше визначити, дивимося ми на екран чи на вікно у реальний світ.
У 2014 році туристична компанія Royal Caribbean навіть почала встановлювати на своїх кораблях екрани в каютах без ілюмінаторів, щоб подорожувальники економ-класу могли насолодитися принаймні симульованим видом навколишніх краєвидів, які транслювалися на ці екрани з камер за бортом.
Тож загалом Алекс Шекспір — не перший, кому спало на думку перетворити настінний екран на псевдовікно. Але спосіб, у який можна змінити краєвид у такому вікні, він запропонував доволі оригінальний.
Біля вікна на стіні висить мапа, на якій LED-лампочками позначено різні міста (Лас-Вегас, Амстердам тощо). В кожному із цих міст є камери, які цілодобово ведуть трансляцію. І краєвиди у вікні-екрані перемикаються не з ноутбука чи спеціального пульта, а пересуванням літачка-магніту на мапі між підсвіченими на ній містами.
Щоб зробити таке цифрове вікно у різні куточки світу ще реалістичнішим, Алекс Шекспір вдався до додаткових технічних хитрощів. На стелі над мапою прикріплена термальна камера, яка відстежує рухи та розташування людини перед нею. Якщо глядач посунеться з боку в бік, зображення у «вікні» також трохи посунеться, створюючи ефект паралаксу та імітуючи у такий спосіб споглядання справжнього краєвиду за вікном.
Ну, й зрештою, якщо десь за вікном вирує негода, такий екран завжди можна перемкнути на приємнішу панораму.
Читайте також:
Креативники з Сінгапуру ініціювали обмін краєвидами з вікон.
Реалізм відеоігор: Activision задіяла військових фотографів у промокампанії Call of Duty.