Раніше цього місяця Ілон Маск оголосив про партнерство між його компанією SpaceX і канадською інженерною фірмою Geometric Energy Corporation (GEC). Метою цього партнерства було доставити на Місяць «космічне мистецтво» (Space Art). А тепер GEC і SpaceX підтвердили, що ця концепція «космічного мистецтва» буде використана ще й для того, щоб зробити рекламу в космосі реальністю.
Супутник CubeSat, який демонструє кастомізовану рекламу, буде випущений з ракети SpaceX Falcon 9 в рамках програми райдшерінгу GEC. Завдяки стрімкому розвитку супутникових технологій, компанії, такі як GEC, тепер можуть дозволити собі створювати свої власні супутники CubeSat, щоб відправляти у космос маленькі білборди.
Вартість такої реклами визначатиметься ринковою цінністю токенів криптовалют, які можна буде обміняти на право контролювати пікселі на супутнику CubeSat. Звісно, чим більшим є формат такої реклами і чим довше її транслюють, тим більше токенів доведеться на неї витрати.
Попит на стрімінг такої космічної реклами на Землю може виявитися доволі високим, адже наразі реклама на білборді в центрі мегаполісу впродовж місяця може обійтися її замовнику приблизно в 923 000 доларів.
Очікується, що перший білборд на борту супутника CubeSat вийде в космос вже у 2022 році. Компанія GEC планує скористатися для цього системою квантової комунікації, яка дозволить моментальну передачу інформації на величезні відстані. Втім, розробка цієї системи поки що триває.
Зараз SpaceX запускає в космос лише невеликі вантажі через ряд ще не вирішених проблем, пов’язаних із запуском її ракет. Яким буде перший запущений в космос білборд, наразі ще не відомо.