• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Сінгапурська студія розробила безконтактні кнопки для ліфтів

26 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Доки триває пандемія, близько підходити до незнайомих людей буває страшнувато. А ліфти – то взагалі найгірше, що тільки може бути. Вас замикає у тісній коробці, і щоб потрапити на потрібний вам поверх, доводиться торкатися кнопок, які до вас бозна-хто натискав. Тож ви заходите в ліфт, а потім вибігаєте з нього і прожогом мчите мити руки. З огляду на все це, сінгапурська студія Stuck Labs знайшла краще рішення – її команда розробила Kinetic Touchless, безконтактні кнопки для ліфтів.

Ця технологія передбачає великі кнопки з підсвіткою на ліфтовій панелі. Якщо до такої кнопки піднести палець, вона засвітиться, вказуючи відповідний поверх. А потім достатньо зімітувати натискання на кнопку, не торкаючись її. Кнопка при цьому дійсно втопиться в панель, наче під дією телекінезу.

Здатна реагувати на майже дотик система Kinetic Touchless є справжнім дивом техніки.

Навіщо так складно?

Щоправда, безконтактні кнопки для ліфтів легше уявити в голлівудській фантастиці, ніж у звичайній офісній будівлі. Адже фільми й мусять бути показними, а техніка в них має притягувати увагу аудиторії. Натомість в реальному світі дизайн зазвичай тяжіє до простоти та надійності. Навіщо робити кнопку з датчиком руху та моторчиком (які з часом можуть зламатися), замість звичайної кнопки, яка натискається? І навіть якщо ви хочете зробити саме безконтактний ліфт, чимало будівель таку технологію вже має.

Те ж саме можна зробити голосовою командою. Можна просканувати ключ-карту, щоб ліфт автоматично визначив потрібний вам поверх. Можна просто натиснути кнопку ліктем. Зрештою кнопки з міді, яка зменшує термін виживання вірусів, могли б частково вирішити проблему. Навіщо ж таке грандіозне рішення?

З іншого боку, перевага кнопок Kinetic Touchless полягає в тому, що у них дуже знайомий дизайн. Він імітує звичне для нас натискання кнопок. Це спостерігається і з будь-якою іншою новою технологією – від віртуальної реальності до машин-безпілотників – знайомі елементи дозволяють користувачам подолати страх перед незнайомими елементами. А оскільки через COVID-19 ми зіткнулися з численними новими реаліями, щось знайоме, як-от натискання кнопки, є заспокійливою згадкою про допандемічні часи.

Все це також нагадує теорію данського архітектора Б’ярке Інгельса про екологічний гедонізм. Його ідея полягає в тому, що користування «зеленими» технологіями має сприйматися як розкіш, а не як жертва, на яку ви йдете. Якщо поглянути під таким кутом на безконтактні кнопки для ліфтів, то Kinetic Touchless теж перетворюється на своєрідний «пандемічний гедонізм». Тобто безпечніші для здоров’я рішення стають розвагою, а не ще одним тягарем на наші плечі.

Джерело

Теги: здоров'япандеміятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.