Портативна «мінікухня» від українців зібрала на Kickstarter майже $90 тисяч

Портативна «мінікухня» Neoven із вбудованою піччю, чайником і холодильником зібрала понад  $89 тисяч на Kickstarter, що в 4 рази більше, ніж очікували розробники

Користувачі пристрою зможуть розігрівати їжу, робити каву чи смузі, зберігати морозиво у холоді. Акумулятор Neoven працює п’ять днів, а заряджати його потрібно протягом двох годин.

За словами розробників, вони презентували стартап на TechCrunch Tel Aviv у 2018 році, де отримали хороший фідбек від відвідувачів. Також до них звернулись представники компаній Samsung та Bosch, які запропонували їм підтримку після випуску комерційного продукту.

Перші пристрої почнуть продавати влітку цього року. Товар доставлятимуть по всьому світу. Вартість розробки стартує від 179 доларів.

Стартап заснував українець Максим Наконечний, який нині мешкає в Тель-Авіві. Проте скоро компанія планує відкрити офіс в Україні – в Києві чи Одесі.

Фото: www.kickstarter.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Виртуальный город: преимущества, опасности, примеры

Прошлый год оставил больше вопросов, чем ответов. 2020-й дал понять, как много человечество может вынести на своих плечах и, вместе с тем, насколько ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів

Щоразу, коли ви оновлюєте сторінку, перед вами постає нова, випадковим чином обрана фотографія музейного експонату, у якої не було жодного перегляду.