• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

«Охолоджувальний папір» бостонського винахідника може стати альтернативою кондиціонеру

2 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У спекотний день від ввімкненого на повну кондиціонера вам, може, й полегшає, але чи радітимете ви, коли настане час сплачувати рахунки за електроенергію? Певно що ні. Але що як ваша домівка лишалася б влітку прохолодною і без електрики? Ця ідея і лягла в основу нового винаходу професора інженерної справи І Чжена, який працює в Північно-Східному університеті, що в Бостоні, і спеціалізується на наноматеріалах. Він створив екологічний матеріал, так званий «охолоджувальний папір», який здатен охолоджувати будинки та інші об’єкти.

Винахідник переконаний, що його новий матеріал є ідеальним покриттям для дахів житлових, офісних та індустріальних будівель.

Цей папір не лише відбиває сонячні промені, а й витягує надлишкове тепло зсередини будинку – тепло, яке випромінюють і електроприлади, і гарячі каструлі, і людські тіла.

Блендери та екологія

Зроблений охолоджувальний папір, власне, з паперу. Пориста мікроструктура його волокон вбирає тепло всередині будинку і перенаправляє його назовні.

Ця ідея спала на думку І Чжену тоді, коли він зазирнув у кошик для паперів і замислився, чи не можна якось простіше переробити всю цю купу викинутого паперу.

Тоді він взяв звичайний кухонний блендер і змолов цей папір на однорідну масу, яку потім перемішав з основною складовою тефлону. У такий спосіб він і отримав водостійкий охолоджувальний папір, яким можна вкривати будинки. А далі винахідник і його команда випробували здатність такого матеріалу лишатися прохолодним за різної температури та вологості.

Як виявилося, цей папір знижує температуру повітря в приміщенні десь на 6 градусів Цельсія. До того ж, він є не настільки дорогим, щоб переоблаштування домівок влетіло у копійчину.

Екологічність охолоджувального паперу не обмежується його енергоощадністю. Після того як над ним попрацюють сонце та погодні умови, він підлягає вторинній переробці. Його можна знову змолоти на порох, з якого зробити нові аркуші, що анітрохи не втратять свого охолоджувального ефекту.

Винахідник сподівається, що його розробка не лише зменшить витрати на електроенергію, а й стане ще одним способом протидії кліматичним змінам.

Весь процес створення та тестування нового матеріалу був опублікований в журналі Applied Materials & Interfaces – дослідження, яке принесло І Чжену грант від National Science Foundation CAREER Awards.

Фото в тексті – Ruby Wallau

Джерело


Ідея, що білий колір допоможе нам боротися з глобальним потеплінням, вже якийсь час циркулює серед науковців і винахідників.

А інноваційна двостороння тканина «Янус» здатна створити подібний ефект в окремо взятій футболці.

Теги: архітектураекологіятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.