• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Машинний креатив та валентинки: наочний доказ того, що штучний інтелект не розуміє романтики

12 Лютого, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Машинний креатив та валентинки: наочний доказ того, що штучний інтелект не розуміє романтики
Share on FacebookShare on Twitter

Джанель Шейн, дослідниця, яка пише про дивацтва штучного інтелекту, скористалася алгоритмами машинного навчання, щоб згенерувати зображення типових для Дня святого Валентина цукерок у формі сердечок. Зрештою, машинний креатив постійно розвивається, тож згенерувати зображення солодкої валентинки за її текстовим описом не повинно бути так вже й складно, правда ж?

А от і ні.

Ця картинка була згенерована програмою Big Sleep за описом «цукерка-серце з написом «Be Mine». Програма використовує алгоритм OpenAI CLIP, щоб оцінити, наскільки добре зображення, створені генеративно-змагальною нейромережею, відповідають заявці користувача, і підштовхнути нейромережу до точніших результатів. Ця цукерка-серце, яка нагадує серце дуже віддалено і має якусь дивну м’ясисту текстуру, виявилася, на думку алгоритма, найточнішим відповідником заявці.

Муки творчості

Інші варіанти, видані на-гора машиною – теж не те, що ви б наважилися комусь подарувати. Натомість вони виглядають так, наче їх творець знає орган «серце», знає солодощі «цукерки», але й гадки не має, що таке «цукерка-сердечко», тому просто комбінує те, що знає.

За описом «цукерка-серце з написом «Kiss Me» штучний інтелект зробив отаке:

Але це ще квіточки. В одному зі свої попередніх експериментів Шейн випробувала машинний креатив у написанні романтичних фразочок, які можна помістити на листівки-валентинки. Вона завантажила в алгоритм такі стандартні фрази як «love you» або «call me», і штучний інтелект спробував, спираючись на них, згенерувати власні варіанти. Результати варіювалися від дивних, але більш-менш прийнятних «love bun», «dear me» та «love bot» до якоїсь тарабарщини на кшталт «time hug» і «bear wig», абсолютно не романтичної «stank love» і брутально лаконічного напису «hole».

Природно, що Шейн задала генераторові зобразити «цукерку-серце з написом «hole». У відповідь той видав їй рожеве, відносно анатомічної форми серце, яке, схоже, було кимось надкусане і втоптане у килим. Але не хвилюйтеся – дорога вам людина все ще зможе чітко прочитати напис «hole», викарбуваний на цій валентинці.

Далі експериментаторка спробувала видобути з машинного дуету CLIP та BigGAN якесь самостійно згенероване послання для цукерки-валентинки, але й тут вона зазнала невдачі. У відповідь на запит «цукерка-серце з написом» штучний інтелект втулив літери на кожен квадратний міліметр тієї злощасної цукерки.

Британська версія цих солодощів (так звані «conversation hearts») вийшла такою ж невдалою, але принаймні машини з якогось дива запхнули цукерку в пташку, тож виглядає вона нічогенько так.

Тоді Джанель Шейн вирішила спростити штучному інтелекту задачу, уточнивши, що послання має складатися лише з двох слів.

Так виглядає «цукерка-серце з написом із двох слів»:

Хтозна, якого демона викликає ця загадкова руна…

«Послання, розбите на три цукерки-серця» отримало оцінку «задовільно», і то лише за умови, що ви здатні прочитати тут зловісний заклик «RUN».

Цукерка, серце чи цукерка-серце?

Побачивши такий машинний креатив, дослідниця не могла не задатися питанням, чому всі солодкі валентинки, створені CLIP та BigGAN, були такими грудкуватими і мали колір крові та прошарків жиру. Вона попросила штучний інтелект знайти оптимальну ілюстрацію до слова «серце», і отримала ось що:

А зображення, згенероване на запит «цукерка», було таким:

Справлялося таке враження, наче штучний інтелект перестарався. Замість того, щоб шукати лише зображення «цукерки-серця», він прошерстив також усі доступні йому зображення сердець та цукерок у всіх сенсах, які тільки можна вкласти в ці слова. А потім замість цукерки-серця згенерував серце, обгорнуте у целофан.

Зображення, створене на запит «цукерка-серце з написом «Stank Love», цю теорію лише підтверджує.

Тоді Джанель Шейн замислилася, що ж буде, якщо попросити CLIP та BigGAN зобразити просто цукерку-серце. Чи вигадає штучний інтелект якийсь зв’язний напис самостійно? Чи, може, хоча б скомбінує органи та целофан у якусь цікаву конфігурацію?

Але на свій превеликий жаль, вона отримала від машин лише ось це:

Джерело 1, 2

Теги: гумордизайнкреативштучний інтелект

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.