Креатор створив власного цифрового двійника та відправив його спілкуватися з колегами замість себе

Світ перетворився на одну суцільну відеоконференцію. Саме це останнім часом все частіше спересердя бурмочуть ті, кому доводиться проводити у сервісі Zoom практично весь день – і робочі години, і свій вільний час. Не дивно, що в таких умовах Метту Ріду (Matt Reed), креативному технологу з американської агенції Redpepper, кінець-кінцем урвався терпець. Він пише: «Я ледве знаходжу час на біологічні потреби, не кажучи вже про виконання своїх безпосередніх робочих обов’язків». Тому він задіяв свою обізнаність у технологіях і знайшов оригінальний вихід із ситуації. Він створив власного цифрового двійника на ім’я Zoombot та відправив його спілкуватися з колегами замість себе під час чергової відеоконференції у Zoom.

Zoombot використовує технології розпізнавання мовлення та конвертацію тексту у мовлення, щоб реагувати на репліки співрозмовників. Рід не став попереджати співробітників про цифрового двійника, тому їх подив був цілком непідробним.

Рід розповів, що вони якось жартували з колегами про способи відкараскатися від відеоконференцій, щоб зайнятися чимось іншим у цей час.

«Ми хотіли зробити щось кумедне і додумалися до ідеї цифрового двійника, який замість вас сидить весь такий дерев’яний у кадрі та сипле нав’язлим в зубах жаргоном відеоконференцій. Як мінімум, він може вигадати вам час до вбиральні збігати, а в ідеалі – замінить вас на всю конференцію від «привіт» до «бувай», і ніхто нічого не помітить. Але ж вони помітили!»

Персональний голосовий асистент

Ріду вже доводилося працювати з бібліотекою розпізнавання мовлення Artyom.js для інших проєктів. Тому він знав, що ця технологія здатна реагувати на ключові фрази і відповідати на них так, як ви її запрограмуєте.

«По суті, ця бібліотека дозволяє вам створити власного голосового асистента», – пояснює він.

А найкраще тут те, що такого асистента не треба «будити» спеціальним зверненням, як Алексу чи Сірі. Йому достатньо заданих ключових фраз типу «Ти мене чуєш?», які запускають відповідний набір команд: проговорити потрібний текст та показати фото з належним виразом обличчя.

Серед запрограмованих реакцій були такі:

  • На питання «Як справи?» цифровий двійник відповідав «Все добре, дякую, що запитали».
  • На питання «Ти мене чуєш?» відповідь була «Щось тебе погано чутно».
  • А на «Бувай!» двійник казав «До зустрічі. Бережіть себе».

Щоправда вибір голосу у цієї технології досить обмежений. Тому для комічного ефекту Рід обрав британський акцент.

Хочете і собі такий Zoombot? Метт Рід виклав свою версію тут, щоб кожен, кому це цікаво, міг спробувати модифікувати її для себе.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

NASA обрало рішення українського розробника для онлайн-мапи марсохода

Американське космічне агентство NASA використовує рішення українського розробника Володимира Агафонкіна для створення онлайн-мапи свого нового марсохода Perseverance. Про це сам ...

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.