• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Котономіка — книга з економіки для дітей з обкладинкою в доповненій реальності

21 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Котономіка — книга з економіки для дітей з обкладинкою в доповненій реальності
Share on FacebookShare on Twitter

У листопаді 2020 року Олексій Геращенко, економіст, підприємець і громадський діяч випустив нову освітню книгу для дітей «Котономіка, або Як коти економіку будували». Обкладинка цієї книги оживає в доповненій реальності. Втілити ідею інтерактивної обкладинки Олексію допомогла компанія ADVIN, яка написала пісню, зробила анімацію і розмістила контент в доповненій реальності!

Котономіка. Доходи — Витрати = 50 коталерів

Автор — Олексій Геращенко, підприємець, викладач в Києво-Могилянській бізнес-школі та батько трьох дітей. Його діяльність спрямована на розвиток економічної грамотності в українському суспільстві, особливо серед молодшого покоління. Щоб зробити книгу сучасною, Олексій додав інтерактивну обкладинку з технологією доповненої реальності.

Книга розповідає про дивну країну Кеторію, в якій коти посварилися з людьми і вирішили організувати свою власну котячу державу. У книзі в форматі сторітелінгу можна познайомитися зі світом бізнесу, торгівлі, грошей, успіху і взаємної вигоди. Це казкова історія про створення економічної системи з нуля: від поділу праці та створення грошей до конкуренції і небезпек в бізнесі. Такі важливі в дорослому житті знання тепер можна отримати в дитинстві.

Автор добре знайомий з новітніми тенденціями та розуміє, як зацікавити дітей. Тому для залучення юних читачів він втілив ідею з обкладинкою в доповненої реальності. Обкладинка — перша важлива зустріч із книгою і можливість познайомитися з її героями, дізнатися особливості їх характеру. Щоб «оживити» Котономіку, читач може відсканувати обкладинку за допомогою додатку ARLOOPA, подивитися захоплюючий контент і відразу поділитися фото і відео в своїх соціальних мережах.

Команда ADVIN зробила прев’ю і задала tone of voice: написала пісню, зробила анімацію і розмістила контент з доповненою реальністю на обкладинці. Анімовані котики, головні герої, заспівали пісню «Котономіка — це кльово…», яка відразу засіла в головах і стала приємним супроводом книги.

«Хотілося зробити книжку сучасною, зацікавити юного читача, досягти мети, щоб діти читали, думали, розмірковували, пізнавали і ставили нові питання з задоволенням. Доповнена реальність від команди ADVIN стала ще однією главою моєї книги», — говорить автор книги Олексій Геращенко.

Доповнена реальність в книгах. Фан або «must have»?

Використання доповненої реальності в літературі, особливо в дитячій — не новина. Доповнена реальність привертає видавців і читачів таємничою подорожжю, в якій можна опинитися разом з головними героями. Це візуалізація персонажів, підвищення інтересу до книги і цифровий контент, який є таким важливим для молодого покоління. Як результат, доповнена реальність збільшує час взаємодії з книгою, дарує своїм читачам приємні пам’ятні емоції і збільшує конверсію продажів серед людей, які взаємодіють з AR.

Котономіка — книга з економіки для дітей з обкладинкою в доповненій реальності

Що нас чекає далі?

Сьогодні в літературі найчастіше реалізуються обкладинки, що оживають, і окремі персонажі. Але тенденція прямує до комплексних футуристичних AR-проектів, які будуть протягом всієї книги супроводжувати читача в формі квесту або подорожі по книзі з анімованими персонажами.

Наше майбутнє, вони ж діти покоління Альфа (з 2010 року народження), і зовсім не знають, що таке жити без смартфонів. Згідно GSMA, в даний час в усьому світі налічується понад 10,09 мільярдів мобільних підключень, що на 2,26 мільярда більше, ніж людей у ​​всьому світі. А кількість користувачів доповненої реальності вже перевищила мільярд, і за прогнозами до 2023 року досягне трьох мільярдів. Цифри вказують на тенденцію, наголошуючи бізнесу — чим швидше, тим краще!

«Глобально, зміни останнього року трансформують доповнену реальність з елемента фана в осмислену стратегію зростання, яка дає збільшення чітко вимірних метрик для бізнесу», — коментує Артем Чигиринський, CEO і засновник компанії ADVIN.

За останній рік всі зрозуміли, що потрібно виходити за межі і використовувати нові рішення. Розвиток 5G, AR / VR окуляри від Facebook, ключова концентрація Apple на розвиток ПО з доповненою реальністю, дистанціювання робочих процесів — все це сприяє розвитку AR як одного з основних технологічних напрямків на найближчі роки. Доповнена реальність перестала бути локального і розважального характеру і набула глобального масштабу, адже мова все частіше про освітні та соціальних кампаніях.


Читайте також:

Керівний партнер компанії ADVIN Артем Чигиринський написав статтю про те, як AR/VR-технології доповнюють креативні комунікації бренду.

Теги: ARдоповнена реальністькнигикниговиданнякреативлітературанавчання

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.