• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Колумбійський стартап створив пристрій, який генерує електричний струм із солоної води

16 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Колумбійський стартап E-Dina, що досліджує відновлювані джерела електроенергії, та агенція Wunderman Thompson Colombia вчора запустили проєкт WaterLight. В основі його – пристрій, який здатен перетворити звичайний природний ресурс, солону воду, на електроенергію.

Цей продукт був розроблений у відповідь на ту сумну статистику, що навіть зараз 840 мільйонів людей у світі живе без доступу до електроенергії. А це, в свою чергу, суттєво обмежує їх можливість працювати, виконувати найнеобхідніші для життя речі та підтримувати зв’язок зі світом. Очікується, що до 2035 року потреби людства в електроенергії виростуть на 70%, а запаси викопного палива вичерпаються за наступні 52 роки. Відтак, назріває нагальна потреба в нових рішеннях цієї проблеми.

Пристрій WaterLight, спроєктований та розроблений спільно з Wunderman Thompson Colombia, генерує електричний струм із солоної води шляхом іонізації, коли електроліти, що містяться в солоній воді, вступають в реакцію з магнієм в пристрої.

Функціонує, він насамперед, як портативна лампа. Якщо залити в пристрій півлітра солоної води, цього вистачить на 45 днів світіння. Але це – не єдина його функція. WaterLight також здатен заряджати невеличкі пристрої, такі як телефон або радіо, через USB-порт.

Хоча основним його «пальним» має бути морська вода, працює він також і на прісній, в яку всипали сіль. А в екстремальних ситуаціях навіть на воді, забрудненій сечею.

Для кого він призначений насамперед

Розробляючи цю технологію компанія E-Dina орієнтувалася на традиції народу вайю, які є корінним населенням півночі Колумбії. Їх засушливі території оточені морем, найпотужнішою батареєю у світі, а пристрій на кшталт WaterLight здатен докорінно змінити їх життя.

Традиції цього народу знайшли відображення у дизайні водонепроникного корпусу WaterLight. Його дерев’яна поверхня прикрашена традиційними візерунками та символами, які зображають море та місцевий рослинний і тваринний світ.

Оскільки компанія E-Dina дотримується принципів сталого розвитку, пристрій WaterLight на 100% підлягає вторинній переробці. Розрахований він на 5600 годин або 230 днів безперервної роботи, що реально означатиме 2-3 роки використання.

Територіями народу вайю цей пристрій також не обмежиться. Випуск його планується налагодити по всьому світу.

Жителі численних країн, що розвиваються, таких як Нігерія, Сомалі або Сирія, живуть в умовах подібних до народу вайю – у них немає доступу до електроенергії, але живуть вони вздовж берегової лінії. Розробники переконані, що їх WaterLight може стати новаторським та бюджетним рішенням для урядів та громадських і приватних організацій. До того ж, пристрій, який генерує електричний струм із солоної води, міг би задовольнити основні потреби біженців в умовах, коли ресурсів не вистачає.

Джерело

Теги: інноваціїсталий розвитоктехнологіїэнергетика

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.