• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Електронний цінник автоматично знижує ціну на товари залежно від їх терміну придатності

14 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В магазині Iper, що в Мілані, чим довше продукти залежуються на полицях, тим нижчою стає їх ціна, яку електронний цінник автоматично оновлює на основі заданого алгоритму. Цей магазин одним із перших вирішив скористатися технологією Wasteless, розробленою ізраїльським стартапом, метою якого є боротьба з марнуванням їжі. Робить він це, допомагаючи супермаркетам продати харчі до того, як їх доведеться викинути на смітник.

Ідея загалом не нова – багато магазинів мають окремі секції чи полиці, де за зниженою ціною продаються продукти, термін придатності яких вже добігає кінця. Але в цих секціях вибір зазвичай невеликий, оскільки магазинам складно організувати таку постійну циркуляцію для всіх товарів. Та й покупці ці секції часто ігнорують.

Одед Омер, засновник та гендиректор Wasteless, пояснює це так: «Щоразу, коли продукт забирають із його звичної секції та ліплять на нього яскравий цінник, в очах споживача він одразу отримує ганебне тавро. Так, деякі споживачі радіють цим знижкам і охоче купують щось у секції товарів, чий термін придатності ось-ось закінчиться. Але термін придатності несе із собою дуже важливу ауру свіжості. Споживачі радше перекопають купу товарів, щоб знайти довший термін придатності, аніж підуть у секцію з продуктами, які треба швидше спожити. Ці пошуки довшого терміну придатності – одна з причин, чому в сфері роздрібної торгівлі так багато їжі зрештою опиняється на смітнику. І це аж ніяк не провина споживачів – цілком логічно, що вони хочуть за ті самі гроші отримати щось, що зберігатиметься довше. Тобто нам треба вчинити навпаки і зробити привабливою покупку трохи старіших продуктів».

З новою системою, кожен продукт лишається у своїй рідній секції. Йогурт, у якого термін придатності завершується 20 квітня, стоятиме поруч із йогуртом, чий термін придатності на два тижні довший. А електронний цінник автоматично показуватиме різницю в ціні між цими двома термінами придатності. (За бажання магазини можуть показувати такі ціни у мобільному застосунку, а не на полицях.)

Замість підрахунку відсотків знижки, споживач отримує доволі прозору пропозицію заощадити гроші, купивши трохи старіший продукт.

«Коли споживачі дивляться на полиці, вони бачать, що за винятком іншого терміну придатності один продукт практично нічим не відрізняється від іншого. І вони можуть самі зробити вибір, залежно від того, коли саме вони це збираються з’їсти», – розповідає Омер.

Чи це працює?

Як показує досвід Iper, споживачі не проти заощадити у такий спосіб. Коли цей італійський магазин почав випробовувати цінники Wasteless, 41% покупців зробили вибір на користь товару з коротшим терміном придатності. Тобто тепер вони можуть дотримуватися принципів сталості, не вважаючи, що вони чимось жертвують або купують другосортні товари. А довший термін придатності навпаки почав сприйматися як щось, за що треба платити вищу ціну.

Компанія Wasteless переконана, що її система допоможе магазинам скоротити марнування їжі на 80%.

Її алгоритм також дозволяє розраховувати ціну, беручи до уваги час доби або популярність того чи іншого товару.

Джерело

Теги: ритейлсталий розвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.