Doc.ua і Hackathon.Expert організовують хакатон для  розробки розумного медичного помічника

З 19 по 21 березня медичний онлайн-хаб Doc.ua проведе хакатон. Його мета — розробити розумний медичний помічник. Продукт допоможе ефективніше діагностувати захворювання і швидше підібрати необхідну медичну послугу. 

Хто організовує хакатон

Хакатон спільно проведуть Doc.ua, Hackathon.Expert і факультет комп’ютерних наук і кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Івент пройде за підтримки компанії Apostera. Вона займається програмними продуктами для автомобільної промисловості.

У Doc.ua вже розробили концепцію розумного медичного помічника. Для її реалізації вирішили запросити представників ML / AI ком’юніті. Вони разом зі студентами перетворять цю концепцію в продукт.

Яке завдання стоїть перед учасниками Хакатона

Учасникам потрібно створити розумного медичного помічника на базі штучного інтелекту. Він стане єдиною точкою входу для користувачів з усіх питань щодо здоров’я, а також спростити їх взаємодію з медициною. Підсумковий продукт повинен бути у вигляді чат-бота.

«У 21 столітті користувач хоче отримати простий, зрозумілий і доступний медичний сервіс. В епоху тотальної цифровізації не може бути по-іншому. Запис до лікаря, онлайн-діагностика та багато іншого — це лише мінімальна база для трансформації медицини. Впевнені, що за допомогою талановитих розробників, а також потенціалу AI іML, ми зможемо наблизити українців до дійсно якісного і доступного медичного сервісу, а розроблений продукт покаже, які є основні “болі” в українців в плані медицини, і як їх можна вирішити за допомогою технологій», пояснюють організатори.

Що повинен уміти розумний помічник:

  • визначати хворобу за набором симптомів;
  • радити необхідні аналізи при певних симптомах;
  • за симптомами визначити лікаря, до якого потрібно звернутися;
  • знайти потрібного лікаря, записати на консультацію в зручний час або викликати його додому;
  • знайти потрібні ліки і замовити доставку;
  • допомагати розшифрувати результати аналізів;
  • нагадувати про прийом таблеток;
  • стежити за основними метриками здоров’я і давати поради щодо активностей.

Як пройде хакатон

Хакатон пройде з 19 по 21 березня в онлайн-форматі. У ньому зможуть взяти участь 30-70 учасників 10-20 команд до 4 осіб. Для комунікації планують використовувати Zoom, Telegram і Skype. Команди отримають консультації та підтримку від менторів з експертизою в темі Хакатона. 

Рішення щодо переможця прийме журі, що складається з галузевих експертів. У їх числі CPO Doc.ua Кирило Латиш, CMO компанії В’ячеслав Руденко, CTO проєкту Сергій Шилов та CEO Mawi Band Рон Фрідман. В кінці Хакатона команди отримають 5 хвилин на презентацію прототипу. Ще п’ять піде на Q&A-сесію з журі. Кращі рішення на треку отримають грошову винагороду з призового фонду.

Подати заявку на участь у Хакатоні можна за посиланням.

Doc.ua і Hackathon.Expert організовують хакатон для  розробки розумного медичного помічника

Організатори 

Doc.ua — медичний онлайн-хаб, заснований в 2014 році: аудіоконсультаціі, виклик лікаря додому, доставка препаратів або запис до медичного фахівця. У базі Doc.ua вже більше 11 000 лікарів і понад 1500 медустанов по всій Україні. 

Hackathon.Expert — професійні організатори Хакатона і подібних заходів з широким бекграундом в цьому напрямку. Через свої івенти компанія просуває Data Science і інші технології.

Apostera — компанія з фокусом на програмних продуктах для автомобільної промисловості. 


Читайте також: Креатив неурядових організацій у підтримку донорства.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...