Vogue запускає тижневик про сталий розвиток для інсайдерів моди

Vogue Business, В2В бюлетень для інсайдерів моди, запускає тижневик про сталий розвиток.

Контент, спрямований на популяризацію ідеї сталого розвитку, надходитиме до учасників індустрії моди щочетверга. Бюлетень міститиме аналіз трендів та фешн-новинок з точки зору значущих глобальних питань, як, наприклад, потенційного дефіциту прісної води. У першому випуску бюлетеня Vogue аналізує зроблені кроки до внеску моди в ідею сталого розвитку, і звертає увагу на дотримання Паризької угоди.

«Цього року ми маємо чітку картину того, як стійкість входить у моду. Бренди масово скорочують викиди парникових газів та вуглецю, розробляють нові стійкі матеріали. Це вагомі зміни для галузі. Спеціалісти поки що не можуть точно вирішити, чи означає це кардинальну трансформацію світу фешн, чи це — ненадовго», — коментує головна редакторка бюлетеню Рейчел Чернанська.

Філіп Власов, головний редактор українського Vogue: “Про сталий розвиток і свідоме споживання Vogue UA почав говорити ще задовго до старту глобальних ініціатив Vogue і Condé Nast — і в друкованій версії журналу, в регулярній рубриці Sustainability, і на сайті. Сьогодні, об’єднавши зусилля з усіма міжнародними виданнями Vogue, ми підвищуємо обізнаність широкої аудиторії в питаннях свідомої моди і заохочуємо бренди, які обрали шлях сталого розвитку”.

Нагадаємо, у січні цього року був запущений проект Vogue Values, коли на обкладинках легендарного журналу по всьому світу були зазначені соціальні цінності редакцій. Команда Vogue UA вибрала різноманіття, свідоме споживання та соціальну справедливість.

Vogue завжди був не просто журналом про моду, а сильним впливовим брендом, який говорить із суспільством про майбутнє, впливає на маси, відстоює інтереси різноманітних людей. Це забезпечує самому медіабренду сталий розвиток. 16 січня 2020 року Vogue започаткував друковану версію читачам ще в одній країні — у Сінгапурі. Vogue Singapore стане 27-м у світовій сім’ї Vogue.

За матеріалом Conde Nast

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та етнічні меншини, ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...

Сюрреалізм та незвідане: Shutterstock називає креативні тренди 2021

Ключові слова з пошукових запитів дозволили Shutterstock визначити, які креативні тренди зараз набирають популярність і стануть визначальними в 2021 році.

Reactor.ua та TABASCO готують реліз платформи, котра полегшить життя стартапам

Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство ...