Великий бізнес на карантині: як «Нафтогаз України» налагоджує дистанційну роботу

Безпека, дистанційна робота, відсіч паніці: як налагодити роботу великого бізнесу під час карантину та заспокоїти співробітників. Громадська ініціатива «Ти можеш врятувати» спільно з НАК «Нафтогаз України» створили інструкцію на основі власного досвіду української компанії.

Поради стосуються створення безпечних умов для роботи в офісі та налагодження віддаленої роботи. Наведено рекомендації та приклади, у який спосіб та як часто топ-менеджменту варто комунікувати зі співробітниками. Окремі блоки виділені під налаштування інформативних email-розсилок та контенту у соцмережах, як у офіційній групі, так і на закритих корпоративних сторінках.
 
«Менеджмент витратив певний час на те, щоб переконати людей серйозно поставитися до ситуації. Потім — на те, щоб переконати, що ось ці нові правила — вони насправді. Так, ми хочемо, щоб ви лишалися вдома. Так, ми штрафуємо за порушення правил. Наші ІТ-шинки зробили дива, щоб дистанційна робота стала можливою. Команди HSE і безпеки щодня контролюють, що нові вимоги виконуються в кожному з наших офісів. В комунікаціях намагаємося комбінувати важливу інформацію, перевірені нашими медиками поради, а ще гумор, щоб трохи збивати напругу. Як роботодавець ми маємо бути джерелом надійної інформації і допомоги. Так вдається і заспокоїти людей, і побудувати довіру», — зазначає директорка з корпоративних комунікацій «Нафтогазу» Альона Осмоловська.

карантин: поради великому бізнесу

«Сьогодні на роботодавцях — велика відповідальність, у тому числі за здоров’я робітників. Ми раді, що компанії готові ділитися своїм досвідом, та хочемо об’єднати в рамках ініціативи різні бізнеси та організації — щоб ми допомагали один одному у непрості часи карантину», — зазначає координаторка громадської ініціативи «Ти можеш врятувати» Маргарита Клещаєва.
 
У громадській ініціативі сподіваються, що досвід налагодження роботи під час карантину таким гігантом, як «Нафтогаз», допоможе іншим компаніям бути більш ефективними в умовах карантину. Адже ця ситуація нова і несподівана не лише для українського бізнесу, але й для всіх українців.

Можливо вас також зацікавить досвід Італії: чого слід очікувати рекламній індустрії?

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.