Великий бізнес на карантині: як «Нафтогаз України» налагоджує дистанційну роботу

Безпека, дистанційна робота, відсіч паніці: як налагодити роботу великого бізнесу під час карантину та заспокоїти співробітників. Громадська ініціатива «Ти можеш врятувати» спільно з НАК «Нафтогаз України» створили інструкцію на основі власного досвіду української компанії.

Поради стосуються створення безпечних умов для роботи в офісі та налагодження віддаленої роботи. Наведено рекомендації та приклади, у який спосіб та як часто топ-менеджменту варто комунікувати зі співробітниками. Окремі блоки виділені під налаштування інформативних email-розсилок та контенту у соцмережах, як у офіційній групі, так і на закритих корпоративних сторінках.
 
«Менеджмент витратив певний час на те, щоб переконати людей серйозно поставитися до ситуації. Потім — на те, щоб переконати, що ось ці нові правила — вони насправді. Так, ми хочемо, щоб ви лишалися вдома. Так, ми штрафуємо за порушення правил. Наші ІТ-шинки зробили дива, щоб дистанційна робота стала можливою. Команди HSE і безпеки щодня контролюють, що нові вимоги виконуються в кожному з наших офісів. В комунікаціях намагаємося комбінувати важливу інформацію, перевірені нашими медиками поради, а ще гумор, щоб трохи збивати напругу. Як роботодавець ми маємо бути джерелом надійної інформації і допомоги. Так вдається і заспокоїти людей, і побудувати довіру», — зазначає директорка з корпоративних комунікацій «Нафтогазу» Альона Осмоловська.

карантин: поради великому бізнесу

«Сьогодні на роботодавцях — велика відповідальність, у тому числі за здоров’я робітників. Ми раді, що компанії готові ділитися своїм досвідом, та хочемо об’єднати в рамках ініціативи різні бізнеси та організації — щоб ми допомагали один одному у непрості часи карантину», — зазначає координаторка громадської ініціативи «Ти можеш врятувати» Маргарита Клещаєва.
 
У громадській ініціативі сподіваються, що досвід налагодження роботи під час карантину таким гігантом, як «Нафтогаз», допоможе іншим компаніям бути більш ефективними в умовах карантину. Адже ця ситуація нова і несподівана не лише для українського бізнесу, але й для всіх українців.

Можливо вас також зацікавить досвід Італії: чого слід очікувати рекламній індустрії?

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Хліба й видовищ! Євген Уткін про сучасний інфопростір, штучний інтелект і повернення до цінностей

Медіа Сreativity.ua виступило ексклюзивним інфопартнером конференції «Інформоперація Різдво», яку ініціювала Рада інформбезпеки та кіберзахисту, і публікує тези деяких виступів спікерів. ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...