TABASCO створило серію постерів проти поширення коронавірусу

Головний заклик постерів — «Справжні герої сидять вдома»

«Ти молодий, здоровий, ведеш активний спосіб життя і впевнений, що коронавірус тобі не страшний?

Будь відповідальним щодо себе та оточуючих! Працюй по можливості з дому, використовуй засоби особистого захисту, вигуляй собаку та сходи по продукти замість батьків та стареньких рідних

Пам’ятай, сьогодні весь світ опинився в ситуації, коли злагоджені дії країн та відповідальність кожної людини можуть урятувати тисячі життів!

Будь здоровий, бережи себе та рідних!», — повідомляє пресслужба МОЗ.

Міністерство охорони здоров’я України за підтримки Червоний Хрест України продовжує масштабну інформаційну кампанію проти поширення коронавірусу. Компанія креативу TABASCO розробила серію креативних постерів із закликом «Справжні герої сидять удома». Автори ідеї — арт-директор Артем Гусєв та копірайтер Сергій Артеменко.

«TABASCO завжди допомагає країні у важкі хвилини. Ми діяли так у 2014, діємо так і сьогодні. Кампанія розроблена pro bono за лічені дні», — говорить креативний директор та партнер TABASCO Олександр Смірнов.

Раніше агенція TABASCO зробила ребрендинг для ГО «Україна без сміття»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...