Головний заклик постерів — «Справжні герої сидять вдома»

«Ти молодий, здоровий, ведеш активний спосіб життя і впевнений, що коронавірус тобі не страшний?

Будь відповідальним щодо себе та оточуючих! Працюй по можливості з дому, використовуй засоби особистого захисту, вигуляй собаку та сходи по продукти замість батьків та стареньких рідних

Пам’ятай, сьогодні весь світ опинився в ситуації, коли злагоджені дії країн та відповідальність кожної людини можуть урятувати тисячі життів!

Будь здоровий, бережи себе та рідних!», — повідомляє пресслужба МОЗ.

Міністерство охорони здоров’я України за підтримки Червоний Хрест України продовжує масштабну інформаційну кампанію проти поширення коронавірусу. Компанія креативу TABASCO розробила серію креативних постерів із закликом «Справжні герої сидять удома». Автори ідеї — арт-директор Артем Гусєв та копірайтер Сергій Артеменко.

«TABASCO завжди допомагає країні у важкі хвилини. Ми діяли так у 2014, діємо так і сьогодні. Кампанія розроблена pro bono за лічені дні», — говорить креативний директор та партнер TABASCO Олександр Смірнов.

Раніше агенція TABASCO зробила ребрендинг для ГО «Україна без сміття»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит ...

Платформа Playform пропонує кожному креатору тренувати штучний інтелект з нуля особисто для себе

Платформа Playform намагається зробити мистецьку сторону штучного інтелекту доступною для креаторів та пропонує зручний інтерфейс.

Borderlands Science: як відеогра допомагає науковцям вивчати мікрофлору людського тіла

Нова інтерактивна міні-гра Borderlands Science – це спосіб допомогти науковцям, які працюють у галузі біомедицини та вивчають мікрофлору людського тіла.

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

ArtOfQuarantine_Cover_1920x180

Шедеври світового живопису закликають протистояти коронавірусу

Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину», ідея якої належить креативній агенції LOOMA. Надзвичайна ситуація, масова ...

NASA at Home

Ініціатива NASA at Home робить космос ближчим

Ініціатива NASA at Home включає в себе добірку відео, подкастів, електронних книжок і навіть тури у віртуальній та доповненій реальності.