Цього літа в Україні проходить масштабний благодійний проєкт «Ділися усмішкою», що втілює великі та маленькі мрії людей похилого віку. Завдяки організатору ініціативи Lay’s та БФ «Життєлюб» 70-річна киянка Сусанна Шаповал вперше вийшла на сцену театру і здійснила мрію всього життя.
Бабуся 25 років працювала на авіазаводі інженером-конструктором, але завжди мріяла про акторську кар’єру. Вже після виходу на пенсію вона стала дорослою моделлю та вступила в театральний гурток. А нещодавно наважилась подати заявку в проєкт «Ділися усмішкою» і розповіла про свою мрію. Їй дісталася роль донни Люції д’Альвадорец у відомій на весь світ комедії «Здрастуйте, я ваша тітонька!» в київському театрі «Актор». Сусанна зіграла на одній сцені з професіоналами, зокрема з народним артистом України Анатолієм Гнатюком.
«Коли мені подзвонив режисер, я була шокована. Я не могла повірити, що справді вийду на сцену і зіграю таку велику й важливу роль, — зізналась Сусанна Ісааківна, учасниця проєкту “Ділися усмішкою”. — Але в мене вийшло! Позаду тижні хвилювання, вивчення реплік, репетиції. І тепер я хочу сказати всьому світові: не бійтесь! І щодня робіть принаймні один крок назустріч мрії».
На черзі — втілення мрії 70-річного Валерія Кулика з Києва, який з дитинства хоче навчитися водити мотоцикл.
«Ми хочемо підтримати літніх людей і довести всім, що мріяти ніколи не пізно, а усмішка не має віку, — коментує Аліна Чигасова, бренд-менеджер Lay’s. — Наші бабусі та дідусі справді вірять у дива, попри вік і будь-які життєві обставини. У рамках проєкту ми вже втілили дві великі мрії — організували золоте весілля для 72-річної пари з Кременчука та допомогли киянці Сусанні Ісааківні вперше вийти на сцену. Такі історії надихають щодня святкувати життя і не боятись мріяти, адже все точно здійсниться!»
Кожен охочий може приєднатися до проєкту, зробивши донейт комфортної суми на сайті https://lays.ua/smiles/.
Кіно — не лише творчість, але й послідовний план дій. Розробка сценарію, підготовка до зйомок, підбір акторів, монтаж… Десь серед десятка пунктів має бути етап промоції, проте часто на нього залишається досить мало бюджету і часу. Хто має планувати і контролювати промокампанію, як побудувати її ефективно та що для цього необхідно — діляться лектори нового курсу «Як промотувати кіно» від Terrarium.