• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Як люди з розладами аутичного спектру стають бажаними клієнтами

3 Квітня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Як люди з розладами аутичного спектру стають бажаними клієнтами
Share on FacebookShare on Twitter

2 квітня — Всесвітній день поширення інформації про аутизм. Autism Friendly Space разом з агенцією Trembita PR випустили тематичний гайд для бізнесу з простими правилами обслуговування клієнтів з РАС.

Спеціалізована програма Autism Friendly Space від асоціації Child.ua активно займається навчанням фахівців сервісної галузі роботі з клієнтами, які мають аутичні розлади. У партнерстві з агенцією Trembita PR за підтримки грантодавця Zagoriy Foundation асоціація протягом 5 місяців активно залучала до навчання нових учасників. А до Дня поширення інформації про аутизм партнери випустили тематичний гайд «Як правильно обслуговувати клієнтів з аутизмом».

«Сьогодні у світі з РАС (розладами аутичного спектру) живуть майже 2% людей. І вони потребують якісного обслуговування в закладах харчування, перукарнях, стоматологіях тощо. Для цього бізнес має володіти певними знаннями та навичками поводження з людьми з аутизмом. Завдяки цьому можна не тільки охопити додатковий відсоток клієнтів, а й отримати найвідданіших відвідувачів. Адже люди з РАС схильні прив’язуватися до зрозумілих та приємних для них місць та ситуацій. Потрібно лише опанувати кілька правил взаємодії та зробити обстановку трохи комфортнішою», — розповідає Анна Давиденко, координаторка проєкту AFS.

Основні правила

  • Люди з розладами аутичного спектру потребують більше часу на адаптацію в новій обстановці. Тому на обслуговування такого клієнта потрібно закласти як мінімум подвійний час та надати їм можливість самостійно озирнутися, заспокоїтися, зробити необхідні ритуали.
  • Людині, яка супроводжує клієнта з РАС, необхідно дозволити залишитись поруч. Бажано підготувати заздалегідь добірку фотографій приміщення закладу та фахівця — зокрема, в професійному одязі. Такі матеріали допоможуть близьким морально підготувати людину до відвідування. Дуже зручно, якщо ці матеріали будуть доступні на сайті закладу.
  • Оскільки люди з РАС основну інформацію отримують візуально, варто підготувати наочну брошуру з ілюстраціями про послуги. Для кафе це може бути меню з фотографіями, для перукарні або стоматології — комікси про кожен процес, що відбуватиметься під час роботи.
  • Люди з аутизмом — фанатично послідовні у своїх діях. Тому варто дотримуватися чіткої послідовності в роботі з таким клієнтом. Спочатку — час на знайомство з новою обстановкою. Потім — привітання. Після цього — наочні матеріали та послідовна розповідь про те, що, як і коли буде відбуватися. Говорити потрібно максимально просто, зрозуміло, без метафор.
  • До початку процедури треба надати клієнту можливість тактильно вивчити все, чим до нього будуть торкатися. Якщо обладнання видає звуки — увімкнути його заздалегідь. Можна запропонувати відвідувачу спеціальну тактильну іграшку чи обрати інший предмет, який буде його заспокоювати. Не можна квапити та намагатися вплинути на його вибір.
  • Багато людей з аутизмом уникають дотиків. Обов’язково потрібно попереджати клієнта заздалегідь, якщо необхідно до нього доторкнутися та пояснити причину й наслідок цих дій.
  • І головне – людей з РАС потрібно приймати такими, як вони є та ставитися до їхніх особливостей з розумінням. Давати їм вдосталь часу на те, щоб заспокоїтися, звикнути, роз’яснювати всі свої дії та за необхідністю – залучати до допомоги та спілкування людину, яка її супроводжує.

Якщо неухильно дотримуватися цих простих правил, люди з розладами аутичного спектру стануть лояльними постійними клієнтами, з якими в обслуговуванні не буде проблем.

Як люди з розладами аутичного спектру стають бажаними клієнтами

До того ж наявність інклюзивних програм робить бізнес більш привабливим для суспільства. Згідно з дослідженнями Асоціації Child.UA, у компаній, що працюють з клієнтами з особливими потребами, індекс споживчої лояльності (NPS) завжди на кілька пунктів вище середнього на ринку. В рамках програми Autism Friendly Space (AFS), спрямованої на створення дружнього до людей з аутизмом простору, проводяться безкоштовні тренінги по взаємодії з такими людьми та адаптації до роботи з цією категорією клієнтів.


А ми нагадуємо, що Jooble проводить серію онлайн-зустрічей про інклюзивне працевлаштування.

Теги: бізнессоціальна відповідальністьсоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.