Jooble запускає серію онлайн-івентів про інклюзивне працевлаштування

Інклюзивність на ринку праці — доволі чутлива тема, але від цього не менш важлива та актуальна. Тому команда Jooble вирішила провести серію онлайн-зустрічей про інклюзивне працевлаштування. На цих зустрічах представники українського бізнесу ділитимуться своїм досвідом працевлаштування та адаптації людей з інвалідністю.

Теми для розмови:

  • успішні програми та кейси найму;
  • адаптація людей з особливими потребами;
  • як це працює в бізнесах спікерів, взагалі про ситуацію в країні.
Jooble запускає серію онлайн-івентів про інклюзивне працевлаштування

Спікери:

Уляна Пчолкіна, координаторка напряму інклюзії у StarLightMedia, громадська активістка та експертка в питаннях забезпечення прав людей з інвалідністю.

Владислав Малащенко, засновник інклюзивної пекарні Good Bread from Good People, яка працевлаштовує людей з ментальною інвалідністю — інтелектуальними порушеннями, синдромом Дауна та аутизмом. 

Screen-to-Screen Talks — це розмови про важливе. Без презентацій та шаблонів, але щиро та від серця. Ставте питання та пишіть реальні кейси, вони будуть розглянуті під час мітапу разом зі спікерами.

Реєструйтесь на онлайн-мітапи про інклюзивне працевлаштування, щоб отримати посилання та додати подію в календар.

Джерело


Інтерв’ю Уляни та Віталія Пчолкіних про питання інклюзивності та суспільної адаптації людей з інвалідністю читайте на Creativity.ua.

А також читайте про те, як українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...