Facebook видалив кнопку Like з публічних сторінок популярних особистостей та брендів. Тепер соціальна мережа фокусуватиме увагу користувачів на стрічці новин для спілкування, а не на виділенні лайків на Facebook-сторінках.
Компанія зазначила у своєму блозі, що відтепер на публічних сторінках будуть відображатися тільки підписники, а на спеціальній стрічці новин користувачі зможуть приєднуватися до спілкування, взаємодіяти з колегами і спілкуватися з фанатами. Новий редизайн був представлений 6 січня.
«Ми видаляємо кнопку Like і концентруємося на підписниках, щоб спростити людям доступ до своїх улюблених сторінок», — пояснює Facebook проведений редизайн.
Зміни включають перероблений макет, стрічку новин, зручну навігацію, оновлені елементи управління адміністратором сторінки на основі завдань, корисні аналітичні дані і функції безпеки.
Тепер користувачі можуть швидше переключатись між особистим аккаунтом і публічними сторінками. За допомогою нових елементів управління адміністратора користувачі можуть надати адміністраторам довірених сторінок різні рівні доступу: повний або частковий. За словами представників Facebook, різний рівень доступу для управління конкретними завданнями включатиме аналітику, рекламу, створення контенту, а також дії і повідомлення спільноти. «Це також забезпечить безпеку і цілісність облікового запису», — додають у Facebook. Нові функції безпеки допоможуть правильно виявляти спам і облікові записи-імітатори.
Спеціальна стрічка новин також показуватиме і пропонуватиме актуальний контент, а також нові контакти і зв’язки, в тому числі з іншими публічними фігурами, сторінками, групами. Коментарі громадських діячів також винесені нагору. За словами компанії, користувачі зможуть стежити за сторінками безпосередньо з коментарів та рекомендацій.
Facebook також повідомив, що в найближчі місяці з’явиться більше можливостей для публічних сторінок.
Читайте також: як використовувати новий тип контенту в Instagram — Guides.