В Україні протягом року реєструється більше 100 тисяч випадків домашнього насильства, приблизно у 90% таких випадків страждають жінки. При цьому, Конвенція Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами (далі – Стамбульська конвенція) досі не ратифікована.

Традиційно, на 8 березня чоловіки готують подарунки жінкам у вигляді листівок, цукерок та квітів, святкують красу та весну. При цьому, основний меседж цього дня – це підтримка прав жінок у всьому світі. До Міжнародного дня прав жінок і миру Amnesty International та Saatchi&Saatchi Ukraine вирішили актуалізувати питання домашнього насилля. Команда агенції розмістила текст Стамбульської конвенції на класичній весняній листівці. Таким чином, кожний, хто поширить чи підпише її, ратифікує її зміст для себе та свого оточення. А традиційний подарунок набуде нового сенсу.

Поширити листівку у соцмережах можна за посиланням: https://www.facebook.com/amnestyua/photos/a.393246938977/10157416624268978/?type=3&theater, а завантажити у хорошій якості за лінком: https://www.amnesty.org.ua/wp-content/uploads/2020/03/Postacard1_smm.pdf?fbclid=IwAR1mMJSpSljw239aywiRPC3FKKIm00QsgdrZXuvCL_aF2PUJXrPzSK6TTnc.

Amnesty International – це всесвітній рух, що об’єднує понад 7 мільйонів людей, які вважають боротьбу з несправедливістю своєю особистою справою. Вони боряться за світ, у якому права людини є доступними для всіх без винятку.

З повним текстом конвенції можна ознайомитись за посиланням: https://rm.coe.int/1680093d9e.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...