Amnesty International та Saatchi&Saatchi присвятили листівку до 8 березня домашньому насильству

В Україні протягом року реєструється більше 100 тисяч випадків домашнього насильства, приблизно у 90% таких випадків страждають жінки. При цьому, Конвенція Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами (далі – Стамбульська конвенція) досі не ратифікована.

Традиційно, на 8 березня чоловіки готують подарунки жінкам у вигляді листівок, цукерок та квітів, святкують красу та весну. При цьому, основний меседж цього дня – це підтримка прав жінок у всьому світі. До Міжнародного дня прав жінок і миру Amnesty International та Saatchi&Saatchi Ukraine вирішили актуалізувати питання домашнього насилля. Команда агенції розмістила текст Стамбульської конвенції на класичній весняній листівці. Таким чином, кожний, хто поширить чи підпише її, ратифікує її зміст для себе та свого оточення. А традиційний подарунок набуде нового сенсу.

Поширити листівку у соцмережах можна за посиланням: https://www.facebook.com/amnestyua/photos/a.393246938977/10157416624268978/?type=3&theater, а завантажити у хорошій якості за лінком: https://www.amnesty.org.ua/wp-content/uploads/2020/03/Postacard1_smm.pdf?fbclid=IwAR1mMJSpSljw239aywiRPC3FKKIm00QsgdrZXuvCL_aF2PUJXrPzSK6TTnc.

Amnesty International – це всесвітній рух, що об’єднує понад 7 мільйонів людей, які вважають боротьбу з несправедливістю своєю особистою справою. Вони боряться за світ, у якому права людини є доступними для всіх без винятку.

З повним текстом конвенції можна ознайомитись за посиланням: https://rm.coe.int/1680093d9e.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та етнічні меншини, ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну ...

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...

Reactor.ua та TABASCO готують реліз платформи, котра полегшить життя стартапам

Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство ...

Нідерландський дизайнер створив «світлові рецепти» для сільського господарства

Видовищна інсталяція Grow демонструє, як світло певних кольорів спектра стимулює ріст рослин і дозволяє скоротити використання пестицидів на 50%.