Фіолетові логотипи: значення та приклади
Фіолетовий — це колір нашого розумового ока. Фіолетовий — колір уяви, творчості та духовності. Це колір містики й мрій. Він викликає настільки широкий спектр емоцій, що його ...
Фіолетовий — це колір нашого розумового ока. Фіолетовий — колір уяви, творчості та духовності. Це колір містики й мрій. Він викликає настільки широкий спектр емоцій, що його ...
В рамках розділу «Знакові проєкти України», створеного з ініціативи Асоціації Креативних Індустрій України, ресурс creativity.ua знайомить своїх читачів з кейсами та інтерв’ю засновників й творців ...
Мало хто завдає собі клопоту завітати до бібліотеки, щоб взяти до рук справжнє паперове видання. Але що, якби у читачів ...
Конкурс Comedy Wildlife Photography Awards 2021 нагадує нам, що навіть матінка-природа, якій зараз доводиться несолодко, переживає з року в рік ...
Минуло десять років відтоді, як режисер Nexus Studios Джонні Келлі створив новаторський фільм Back to the Start for Chipotle. Тепер він повернувся ...
Що спадає на думку, коли ви уявляєте майбутнє архітектури? Високі скляні хмарочоси дивних форм? Плаваючі міста з кластерними будівлями, переповненими зеленню? Як щодо переробленої цегли? ...
17 листопада в світі відзначають Міжнародний день передчасно народжених малюків. У цей день компанія Procter & Gamble та її бренд Pampers хочуть привернути увагу до особливих потреб ...
Uber Technologies Inc (UBER.N) у вівторок заявила, що відновлює спільні поїздки, які були скасовані під час пандемії, детально описуючи оновлену пропозицію, спрямовану ...
Одна з найбільших іроній брендингу полягає в тому, що, хоча ми, як правило, пристрасно дбаємо про точність і якість слів, які бренди використовують для спілкування, ...
Художниця та журналістка Лєра Мальченко спільно з організацією «Культура Медіальна» записала подкаст «Источник заразы» про журнал «НАШ», що видавався у ...
Девід Огілві став найвідомішим рекламістом у світі перш за все завдяки своїм книгам. Він написав бестселер «Сповідь рекламодавця», а потім ...
Від блискучих боді до антиутопічних головних уборів — художниця, яка народилася в Мумбаї, ставить моду в центр свого 3D-середовища. І, роблячи це, вона розглядає такі ...
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU