Alibaba створює віртуальну програму для зимових Олімпійських ігор
Компанія Alibaba створила віртуальну програму впливу на Зимові Олімпійські ігри 2022 року в Пекіні, яка має продемонструвати свої цифрові інновації. Віртуальна інфлюенсерка ...
Компанія Alibaba створила віртуальну програму впливу на Зимові Олімпійські ігри 2022 року в Пекіні, яка має продемонструвати свої цифрові інновації. Віртуальна інфлюенсерка ...
Згідно з повідомленням про прибутки, рекламні послуги Amazon принесли 9,7 мільярда доларів доходу в четвертому кварталі, що на 32% більше, ніж у попередньому році. Це вперше ...
Коли минулого місяця (14 січня) на наші екрани вийшла анімаційна антологія Netflix The House з тривожним гуркотом, режисери Nexus Studios Ніколас Менард і Маншен ...
Бренд Milka передав 100 000 гривень благодійному фонду «Життєлюб» на закупівлю продуктових наборів для людей поважного віку. Ініціатива стала продовженням новорічної промокампанії ...
Шубин — невеличке містечко на півночі Польщі, населення якого заледве сягає 10 тисяч осіб. Разом з навколишніми селами, що складають Шубинську гміну — близько 23 тисяч осіб. ...
Напередодні Дня всіх закоханих соціальна ініціатива «Дивись як чутно», що заснована MEGOGO, спільно з агенцією «Капітан Київ» проведуть тематичну екскурсію жестовою мовою. Таким ...
До Дня святого Валентина, бренд Cadbury 5 Star орендував острів біля узбережжя індійського штату Карнатака і перейменував його у Весілля ...
Навчити своїх дітей витрачати розумно — непросте завдання для батьків. Тому фінтех-платформа Greenlight і вирішила в своєму першому ролику до ...
Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк відтворюють грецький міф у своєму довгоочікуваному рекламному ролику BMW Super Bowl, який рекламує повністю електричний спортивний автомобіль ...
Одноразовому пластику може знадобитися до 450 років, щоб розкластися, опинитися на звалищі й плавати в наших океанах. Щоб підвищити обізнаність про похмуру реальність пластикового забруднення, ...
Педагоги вважають, що батьки мають більше приділяти увагу дітям, проводячи якісно час із ними. «Якісний час» — психологічний термін, коли батьки занурені лише ...
Компанія Pringles провела дослідження аудиторії та виявила, що 43% споживачів час від часу втиснули руку в нижню частину фірмової упаковки снеків, шукаючи останні ...
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU