Сінгапурський ролик про готовність до повеней — хореографія синього та жовтого
Динамічне відео під назвою The Flash Mob демонструє повінь доволі оригінально, персоніфікуючи це лихо як натовп людей. Персонажі в синьому ...
Динамічне відео під назвою The Flash Mob демонструє повінь доволі оригінально, персоніфікуючи це лихо як натовп людей. Персонажі в синьому ...
Журнал Design Week оголосив про початок Design Week Awards 2022. Після того, як категорії були серйозно переглянуті, щоб зробити їх максимально відповідними ...
У лютому Microsoft представить нові можливості для Windows 11, де з’явиться функція запуску додатків Android™¹ через Microsoft Store, оптимізована функція вимкнення та ввімкнення звуку ...
Напередодні найромантичнішої події року Дня святого Валентина, Uklon запустив комунікаційну кампанію на 360 з меседжем «Твоє свято — твої правила». Щороку до Дня закоханих ...
Королівська пошта змінила дизайн своїх стандартних марок, на якому зображено профіль королеви. Портрет королеви Єлизавети ІІ, розроблений художником Арнольдом Мейченом, залишається ...
Минуло шість років з того часу, як BBC Three став єдиним цифровим каналом. За цей час він зробив свій відбиток завдяки видатним серіалам, ...
У травні цього року в Берліні планується відкриття нового музею, присвяченого Георгію Ґроссу. Музей під назвою Das kleine Grosz Museum (Маленький музей ...
Національний маркетплейс АЛЛО вирішив відзначити Китайський Новий рік із таким же розмахом, як і в Китаї, та провести інтегровану рекламну кампанію Дні Китаю «Чайніз тайм» — з 1 до 12 лютого. ...
Напередодні Всесвітнього дня боротьби проти раку, що його відзначають 4 лютого, косметичний бренд Avon представив українську співачку Злату Огнєвіч новою амбасадоркою благодійної ...
Платформа знайомств Ourtime, розрахована на користувачів, яким за п’ятдесят, нещодавно запустила свою нову кампанію в стилі голлівудських фільмів про кохання, ...
Є лише справою часу, доки чиясь реклама не почне стверджувати, що її вже створено в метавсесвіті, що ми, власне, й ...
Цьогорічним переможцем конкурсу соціальної реклами Split Second для студентів-кінематографістів став сценарій, що розповідає, як зробити коктейль, який вас гарантовано вб’є ...
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU