• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

B2B-комунікації в соцмережах: рішення для Укртелеком від PLEON Talan

11 Червня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
B2B-комунікації в соцмережах: рішення для Укртелеком від PLEON Talan
Share on FacebookShare on Twitter

Телекомунікаційні послуги відіграють важливу роль у сучасному світі, забезпечуючи зв’язок та обмін інформацією між людьми, організаціями та пристроями. В Україні цей ринок є одним із найбільш конкурентних, що створює як можливості, так і виклики для компаній галузі. До ключових завдань телекомоператорів належить ефективна комунікація із цільовою аудиторією, особливо у сфері B2B.

Саме задля цієї комунікації до нашого піар-агентства PLEON Talan звернувся Укртелеком — один із найбільших операторів телекомунікаційних послуг в Україні. Перед компанією постало завдання ефективного просування B2B-послуг у соціальних мережах для цільової аудиторії бізнес-клієнтів.

Проблема, з якою Укртелеком стикнувся в соціальних мережах, була типовою для багатьох B2B-брендів: як привернути увагу бізнес-аудиторії, що часто є більш стриманою та менш схильною до взаємодії в соцмережах. Крім того, оператор потребував цікавого й корисного контенту, який відповідав би запитам та інтересам цільової аудиторії.

Рішення

Спочатку ми використали стиль, який уже був у компанії, та продовжили вести соцмережі. В процесі співпраці аналізували сторінки й тенденції в сегменті B2B, вивчали цільову аудиторію та згодом запропонували комплексне рішення для соціальних мереж. Зрештою ми:

Оновили візуальний стиль. Зберегли основні елементи фірмового стилю, але адаптували їх, щоб зробити привабливішими в диджитал-середовищі. Це дало змогу створити свіжий і сучасний образ компанії.

Переглянули tone of voice. Раніше комунікація була більш офіційною. Ми вивчили цільову аудиторію та спростили тон до дружнього, але стриманого стилю спілкування, який краще відповідає бізнес-клієнтами.

Впровадили рубрикатор контенту. Щоб розбавити суто продуктові дописи, ми додали розважальні рубрики, що допомогло зробити контент більш різноманітним і цікавим для підписників.

Запустили канал в Instagram. Окрім Facebook, ми вирішили охопити цільову аудиторію в Instagram, адже бізнес — це не абстрактні компанії, а реальні люди, які також проводять час у різних соцмережах.

Запровадили промокампанії, щоб залучити нових підписників і підвищити обізнаність про бренд.

Результати

Наша плідна співпраця з Укртелеком-бізнес у сфері SMM триває вже два роки, і за цей час ми досягли вагомих результатів:

забезпечили стабільний приріст підписників на 1–3 % щомісяця;

гарантували охоплення понад 150 тис. унікальних користувачів щомісяця без збільшення рекламного бюджету;

у квітні 2024 року завдяки оптимізації реклами збільшили ER reach у 8 разів;

створили рубрику «Кейси», яка демонструє втричі більше залучення, ніж інші.

Теги: креатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.